Alla inlägg under april 2014

Av Kajsa - 1 april 2014 09:29

Halvsitter i soffan efter nattens prövningar av diverse vomeringar och funderar lite...För några år sedan skadade jag knäet då jag skulle ut och springa och efter det har det inte varit som det brukar.

Menisken i ena knäet var skadat och det skulle ha behövts en operation men eftersom jag hade båda knäna i artros så gjordes det ingen op!

Jag har klarat mej bra med prommenader och cykling men i början på december fick jag nåt så otroligt ont under båda mina fotsulor...inte nåt syntes och jag led verkligen... tillslut ringde jag Hälsocentralen och fick komma dit. Alla proverna var bra och jag skulle få en remiss till Sunderbyn där jag skulle få uppleva lite ström under foten...det ska jag göra nu på torsdag. Eftersom jag inte har kunnat prommenera till fullo utan endast gå typ långsamma prommisar med Buzz så har min artros försämrats. Jag är så stel i de flesta leder och har hela tiden värk...knäet låser sej fortfarande och ibland får jag bita mej riktigt i tungan för att härda ut! Nu håller jag tummarna så hårt att felet skall hittas och jag får hjälp så att jag kan börja prommenera och få må bättre.

En vän till mej har köpt nypon på Hälokosten som skall vara bra för just artros så det ska jag minsann testa!

 

Jag har börjat sticka sockor åxå...hahaha...blir manisk när jag börjar med nånting men nu har det vart lite stilltje i stickandet eftersom jag faktiskt hör och häpna inte har riktigt orkat.

Sockpar nummer 17 har jag börjat på och tänker att mina syskon och syskonbarn åxå skall få stickade sockar  

I lördags har mitt yngsta barn fyllt 14 år...tänk hela 14 år...och några veckor innan fyllde mitt äldsta barn 34 år...

Jag funderar på att måla om köket igen...just nu är det rött men jag skulle vilja ha det vitt...Jag älskar färger och vill ha ett färgglatt hem men just köket skulle vara finast som vitt för då kan jag piffa upp med färger...

Tänk att vi är redan i Aprilmånad!!! Hoppas verkligen att denna sommar blir fin och solig så att vi får njuta av sandbankar och altanhäng!

Nu mina vänner ska jag ta fram stickningen!

STOR kram till er alla som behöver en!             

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Skapa flashcards