Alla inlägg under januari 2015

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det...

Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste lära mej att göra!!! Det första är att VARA ÄRLIG med hur jag egentligen mår och inte hitta på positiva saker för att göra andra nöjda och glada! Det andra är att SÄGA NEJ...

Jag orkar helt enkelt inte engagera mej i ditt och i datt...kan inte planera nåt framgent som jag inte vet om jag kan genomföra...

Hela denna tillfriskningsprocessen har jag försökt att vara alla till lags...jag har varit livrädd för att göra och säga fel...

Här hemma har det åxå varit jobbigt! Som mamma och enväldig städhärskare i hemmet har det blivit fullt med irritationssituationer då jag vill ha det fint och städat men inte orkat...

Att jag sen har den här förbannade skitvärken gör ju inte mitt välmående perfekt alla dagar...

Sen blir jag så oerhört irriterad och besviken på folk som yttrar sej så enormt sjukt idiotiskt...Vissa dagar känner jag mej som att jag skulle kunna göra stora underverk då passar jag på att socialicera mej...ibland genom att gå på Ica...ibland genom att ringa ett samtal! Livet är inte lätt alla gånger och då gäller det att ta vara på det gottiga!

Nu till det gottiga...


 

Men jösses så jag tjatar om hundarna...hahahaha...om ni inte har fattat att jag älskar dom så kan ni ju inte fatta nånting! Här myser Eddie under filten när det var som kallast...


 

Buzz paxade Kasper denna afton...han gillar att mysa ner sej nära nån min lilla vovve...och är den som alltid ska med mej då jag far nånstans...


 

Wille vill åxå vara nära så när jag sitter i soffan och stickar har jag allihopa nära:-) Jag myser nog mest för dessa hundar kan verkligen ge kärlek! Wille som på nätterna delar kudde med mej och som sover så nära Buzz och Sun...Eddie vill hellre sova inne hos Kasper och det får han!



 

Sun och Eddie bråkar då och då och Eddie är verkligen irriterad på denna vår irritationssolstråle...hahaha...Däremot har hon och Wille börjat leka med varandra igen och det är bra.

Denna morgon har jag vaknat med värk så jag tog mej ett hett bad och nu känns det bättre! Skall strax gå ut på en prommis med Wille och Buzz!

Skönt att det har blivit varmare ute nu iallafall för frisk luft är ändå det bästa!!!

Tjingeling och STOR kram på er allihopa!             



Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards