Alla inlägg den 20 november 2008

Av Kajsa - 20 november 2008 19:06

"Pappa upptäckte en domherre som hade kraschat. Den hade fått hjärnskakning" Kasper skrev detta i sin berättelsebok när han gick i ettan (alltså förra året). Fick mitt Gudrun Sjöden paket i dag...det vara bara det att inget var rätt i paketet...dom ska skicka mitt så fort dom hinner...kan ta ett par dagar...gissa om jag är glad? Fast å ena sidan är det lika oväsentligt som en fis i rymden! Stort grattis till min Pontus och till ullas Pontus i dag på deras namnsdag! Ni som vill läsa lite om detta vackra namn kan gå in på Ullas sida och läsa! Stor kram till er som behöver en!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

I natt väckte Kasper mej halv två...Han var jättelös i magen och mådde lite illa. jag bäddade ner han i soffan och satte mej i min oranga fåtölj med en mommofilt. Vid femsnåret somnade han ochinnan dess var det spring till toan minst fem ggr. En gång kräktes han. Nu ligger han i soffan och äter skinkmackor och mår fint. Jag vet inte om det är magsjuka eller om han ätit nåt han inte tål eftersom hans kräks inte luktade kräk utan så som den brukar lukta när han fått i sej ngt han inte tål. Men vi avvaktar! Men som sagt var! KOM INTE HIT! Nu ska jag försöka blunda en timme så jag orkar med fredagen...Kram till er alla som behöver en!

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards