Alla inlägg den 16 december 2008

Av Kajsa - 16 december 2008 21:47

Längst ner på sidan ser ni mina fina apelsinnejlikupphängen! Kasper har setat och knepat med dom. En gav han till Mervi. Ni ser åxå vad fina hjärtan jag hängt upp i fönstret. Hela 6 stycken!

Jag följer slaviskt mitt scema inför julen...Dagens grejor var:1. Hjälpa Kasper med matten...vilket innebär att jag sitter brevid honom så att han kan ge mej en kram mellan räknetalen...  2. Posta julkorten! Visst är det smart att dela upp alla jobbiga saker som skall göras på flera dagar!!! Som bonus har jag ju förståss även städat sovrummet och hängt uppdet ni ser på korten härnedan. I morgon skall jag jobba på frillo. Majsan är ledig...Tack Majsan!!!! Nickes 30 årsfest avlöpte väl. Dagen efter likaså! Tänkte fara till familjen Isaksson i kväll men vi orkade inte. Pratade i telefonen i ett hjärtebarnsärende och såna samtal får ta den tid det tar. Dom känns mkt viktiga för mej. Givetvis eftersom jag är kontaktförälder! Vet ni att jag denna höst kommit i kontakt med 4 st människor som fått ett nytt hjärta! Alla mår bra! Vilken gåva! En av dom är en väns systerdotter. På mina länkar kan ni se en länk som heter Heartstore...det är en affär i Gbg som säljer hjärtan i alla dess former! Jag blev nästan galen när vi gick in i den...ville ha ALLT!!! Nog om det! På morgondagens schema står det: 1. Städa badrummet och lilltoan...2. Baka pepparkakor....Nu ska jag hoppa i duschen så jag inte stinker skunk på jobbet i morgon! En STOR kram till alla som behöver en!

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards