Alla inlägg den 28 september 2008

Av Kajsa - 28 september 2008 09:38

Att det är svårt med sovandet då man får sova! Äldste sonen var på språng med sina kompisar i stan och den yngste på byn. Orkade bara vänta in den yngste...kunde ändå inte somna förrän vid två...Åtta i morse vaknade Kasper av en mardröm...då klev vi upp! I dag skall vi in till stan för att kolla in jumpakläder till Prinsessan. jag har även lovat henne vinterfodrade foppisar! De finns på Tampis för 80 kronor dock ej i den färg som jag vill ha(rosa) men Prinsessan säger att dom färgerna som finns där duget till henne. Har åxå tänkt att fara en sväng till Nedre och hälsa på. Har lite böcker till Joannah och hennes svärmor. Men så jag längtar till jag får kameran...jag vet att jag är tjatig men jag längtar ändå!!! Här på denna blogg känns det så bra! Ingen skitreklam runtom utan bara sin egen text. Lyxigt värre anser jag som nu är inne på min fjärde blogg...Nu skall här åkas in till stan!/ Hej då - Lilltå!

Av Kajsa - 28 september 2008 00:43

Jag är nu utmanad av Åsa!!!

5 saker i min frys - Glass,bullar,lingonsaft,rödavinbärssaft och en fläskfile

5 saker i min väska - Plånboken,medecinburk,syetui,Gisans diktbok och almanackan

5 saker i min garderob - Kläder,väskor,kuddar,filtar och skor

5 saker i min bil - Ratt,växelspak,solskydd,en liten påse med skräp och en barnbilkudde

5 personer som jag utmanar - Majsan, Susanna, Belena, Elli och Bettan 


Nu väntar sängen på mej och en rolig film att somna till. Pontus kom just in men Jesper är ännu i stan...suck!!!! Varför slutar man aldrig att oroa sej för sina barn??? Svara ni som kan!/Gonatt!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards