Direktlänk till inlägg 11 oktober 2009

Nytt försök...

Av Kajsa - 11 oktober 2009 21:10

 

En bild som nästan visar alla presenter...men så var det många presentkort och pengar och sånt som jag inte visar här...

 

Min lilla Prinsessa...Lydia hade gjort detta fina album...önskar jag kunde visa er alla sidor!

 

Min vän Maggie skickade denna present...hon tyckte det var jag när hon såg den...jag älskar den!!!!

 

Denna underbara tavla fick jag av K och L...skulle ha valt den själv...blev så glad över den så ögonen tårades!

 

Av Joannas svärisar...Peters mamma och pappa fick jag detta Nominationarmband...dan efter kalaset tog jag ALLA pengar som jag fått och drog till Sara på Guldsmedsaffären...då blev det KAJSA...I love it!

 

En stor påse med ostbågs/bollsgotta ficka jag av J och M...plus denna instruktion Glad Månne om dom visste vad jag älskar...

 

Sen detta underbara smycke som jag fick av mina hjärtebarnsföreningsvänner..."Blåsljud på hjärtat" heter det...

Jag blev så glad över detta hjärta att jag fick svälja!

Jag fick så många paket och precis alltihop tycker jag om! Skall fota och visa mer i morgon.

 

Sista kortet för i dag får visa mina arbetskamraters present...dvs jag fick ett presentkort på Djurmagazinet...

"Lillis" heter detta lilla underbara liv! Så liten och så svår att lämna i fred...Kyss

I dag har jag vart på Ikea med mamma,Elli, Sara och Lotta. Vi fyndade massor! Bilder kommer senare!

Vi var även på Max och åt...äntligen fick jag äta min 8,5 points mat...å ni ska veta hur gott det var!

Både mamma och famme for hem i dag...kändes tomt och konstigt att komma hem från stan i dag.

Men vi har haft en roliger fest med mkt skratt och sång och musik och prat och mat...TACK alla ni som komme och gjorde kvällen så bra!

Mkt glad är jag åxå över "mina" ungar som på många sätt förgyllde kvällen...speciellt med sång och musik och anekdoter...Älskar er!

Ha en bra natt...det ska jag...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

 
 
Ingen bild

Cessi

11 oktober 2009 23:04

Vad fina saker!Presneter som givits med hjärta och smak!Hoppas du fick den fantastiska dag du förtjänar!

 
Ingen bild

MorsanBaloo

11 oktober 2009 23:55

Fina presenter! Härligt att kalaset var så lyckat. Grattis än en gång.

 
Ingen bild

ulla

12 oktober 2009 16:01

Vilka fina presenter! Och vad bra av Lydia att göra ett eget album! Men vad betyder Nominationsarmband?

 
Ingen bild

mamma

12 oktober 2009 22:04

När jag ser alla bilder du visar, känns det som jag ännu är där hos er. Roligt har det varit.

 
Lena L

Lena L

13 oktober 2009 07:54

Verkligen fina grejer, och mycket "minnessaker" som kan hålla kvar känslan av fest och vänner länge, länge!

http://www.belena.net

 
Ingen bild

kerstin

14 oktober 2009 22:29

Vad fina presenter du fått och det har nog varit en fin fest som du kommer att minnas.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards