Direktlänk till inlägg 17 oktober 2009

Fredagkväll

Av Kajsa - 17 oktober 2009 00:06

Så var då ännu en vecka avklarad...väntar nu på att få magnetröntgen gjord...gruvar mej lite...tänk om jag måste ligga i tunneln i en timme bara för hälsenans skull...Nån som vet? Jobbigt att gå hela helgen och oroa sej för en sån liten baggis...Glad

Pontus är ute med killarna och jag gillar det inte...det kan bli svinhalt på vägarna och man måste inte dricka varje helg...Rynkar på näsan

Har investerat i en ny väska till mej själv...TACK mamma och pappa!!!!

 

Det blev kärlek vid första ögonkastet...Hittade den på Tampis när jag egentligen sökte en jeanskjol...Eller det var min Emma som såg den först.

Sitter just nu och njuter av 30 gram ostbågar...och en cola light...mitt fredagsmys...

 

Tänk att detta kort var till MEJ!!! Mina ögon tåras varje gång jag läser det! TACK för dom orden...dom bär!!!

På onsdag skall jag till HABITS och klippa håret...kanske åxå färga det...vet inte ännu...A-S sa att jag kunde bestämma mej då...

Våran Linnea har klarat körkortet nu i veckan...och det är så roligt! Nu gäller det att köra mkt! Tur jag har en bil med fyrhjulsdrift! Den känns som säker och bra.

 

Jag bara älskar denna bild på söstra mi! Minns att vi var till pajala och åt fin middag och då skulle Elli minsann visa hur en fin dam beter sej! Visst ser det gulligt ut!

 

Här ser ni en bild på mej och Elli då vi var små och satt i mormors famn! Jag sitter närmast fönstret...tror jag...Glad

Emma fick åka in med Anton på akuten i dag. han fick nässelutslag över hela kroppen och så kliade i hans mun! Allt gick bra och dom är hemma igen!

I morgon skall jag städa och ev åka in till Torneå och köpa en jeanskjol. Vill väldigt gärna ha en som är kortare än den jag har...den går ner till fötterna nästan...

Janne skall jobba i morgon så jag kanske stannar hemma och städar...

Nu ska jag fortsätta städa på bänkarna i köket...

Ha det gött!

 
 
bland  tomtar och troll

bland tomtar och troll

17 oktober 2009 07:59

ha en trevlig Lördag
fin blogg du har :=)

http://www.blandtomtarochtrollbloggplatsen.se

 
Ingen bild

elli

17 oktober 2009 09:19

Om du vill ha sällskap av mej kan du slå ett pling!!!

 
Ingen bild

Ulla

17 oktober 2009 10:08

Fin väska och eftersom den är lite lik min så betyder det nog att du också är väldigt modeledande nu ;-). Du och jag!
Jag ska också bestämma mig för vad jag ska göra av håret.

 
Ingen bild

Fia

17 oktober 2009 11:54

Blingo har en superfin jeanskjol!
Hoppas du får en mycket trevlig helg! Och jag håller med dig man måste inte festa varje helg!

 
Ingen bild

Cessi

17 oktober 2009 17:44

På denna sida finns en film länkad om mrt.

 
Ingen bild

kersin

17 oktober 2009 19:55

Ingen fara att röntg. sig du får åka in med fötterna så huvudet är utanför, det är lite dunk ljud man hör men personalen är jätte trevlig och dom hör dig hela tiden. min tid var 55 min och det gick bra fast jag har svårt för att ligga på rygg. Lycka till .

 
Ingen bild

mamma

17 oktober 2009 22:57

Har skrivit ett inlägg nu, mentrött som jag är törs jag inte titta hur det ser ut. Lycka till på måndag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards