Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Kajsa - 17 februari 2009 21:39

Haparandabladsmorgon! Tisdagar och fredagar kliver jag med lätthet upp då jag vet att lokala blaskan kommer. Har börjat lösa korsordet och skicka in åxå...Det jag inte har kunnat har jag frågat mammis och pappis...dom har nu lärt sej att INTE klistra igen kuvertet så fort.

Min kreative son har tejpat ihop en makapär...

Han vet inte riktigt ännu vad han skall göra med den...



Gissa vad detta är!!!


Vill även göra er uppmärksamma på att denna tesil är märkt och änvänds INTE i tekoppar!!!


I kväll har vi haft ett efterlängtat besök! Karin och Arne! Det är alltid lika roligt att träffa dom. Våra ungar tycker åxå det. Peppe var ju inte så på alerten i kväll efterasom han har fått influensan och ligger med feber och halsont och skallebank. Vi pratade om alla årets blivande femtioåringar...Vi är så många!!! 1959 var nog ett bra år!

Jag har fått en förhandstitt på min poncho åxå...Elli är så himla duktig på att sticka.

Sen tänkte jag åxå skriva att jag just nu lider....2:a dagen som viktväktare...det känns!!! Men förhoppningsvis kommer det även att kännas på kläderna så småningom.

STOR kram till er allihopa!!! En speciellt STOR BAMSE kram till Mikke som förmodligen är nyopererad just nu!!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------

AVSLUTAR MED ETT stort GRATTIS TILL MALIN PÅ HENNES FÖDELSEDAG I MORGON!!! 

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards