Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Måndagkväll

Av Kajsa - 25 januari 2010 21:43

Min stackars Kasper mådde lite illa på morgonen...det var bara början! Han har fått kräksjukan...Tänk ändå vilken tur han haft som inte fått den under helgen då vi haft tävlingar.

Jag har vart på viktväktarna i kväll och såg att vågen visade neråt...-2,7...Är jag nöjd eller?

Har just ätit en egenhändigt grillad hamburgare...eller det var ju janne som grillade den i kaminen.

Få se om jag orkar börja med min cykling i morgon...men som jag vart trött i veckan som gått...helt orkeslös....kollade sen att det nog berodde på ensidig och fattig kost...hamnade i en ond cirkel...åt dåligt...mådde dåligt...orkade inget...

Nu har jag köpt Fiberhavregryn som jag skall koka gröt av varje morgon.

Just nu sitter min älskade lillasyster på tåget norrut!  jag tro inte att hon själv ens vet hur mkt jag har längtat efter henne!

Min storasyster träffar jag nog i morgon...har längtat efter henne åxå!  

Fast vi jobbar på samma ställe så hinner vi inte träffas och prata varje dag och det är synd tycker jag...Det borde ingå i min arbetsbeskrivning att jag har skyldighet att träffa min söstra varje dag i en timme under arbetstid alltså...  

Nu ska jag hoppa i säng för det har blivit väldigt dåligt med sovandet under en rätt så lång period för mej.

Hoppas bara att Kasper och alla andra i min familj slipper kräkeri och dirradarran...

Ha det gött!

 
 
malin

malin

25 januari 2010 22:33

du är sååå duktig!

http://tvafyrasju.blogspot.com

 
Ulla

Ulla

25 januari 2010 22:35

Det var ju en sanslöst stor viktnedgång, har knappt hört på maken förut!
Du måste ha levt på snö och kottar :-)

http://ullaohman.blogg.se

 
Ingen bild

Maria

26 januari 2010 07:52

Vad du är duktig! Kämpa på ;)

 
Monkan

Monkan

27 januari 2010 19:18

Va bra att vikten gått ner ! Du kämpar ju så hårt. Man träffar sina systrar alldeles för sällan.Jag har båda mina i Luleå och de blir inte ofta ! =(

http://mokos59.spaces.live.com

 
Ingen bild

mamma

29 januari 2010 12:33

Såg bild på Kasper i Happisbladet.

 
Ingen bild

elli

29 januari 2010 20:25

Skrev här i tisdags när vi kom hem men den kommen taren är borta. Konstihgt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards