Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

Fredagkväll

Av Kajsa - 5 februari 2010 18:32

Nu ärdet testbloggning på den nya datorn...ser ut att funka jättebra!   Jesper har visat mej flera gånger hur jag ska ladda ner bilder men min guldfiskhjärna glömmer lika fort...

Fick ett gulligt oemotståndlig sms av min vackra prinsessa när jag var på jobbet i dag...Hon undrade om jag kunde göra semlor...

Givetvis kunde jag väl det!

  

Dom blev fantastiskt goda!!! Hela familjen är i chocktillstånd... Att jag sen brände en av två plåtar hör absolut inte till historien...

Jesper blev så grovt chockad över att dom blev så fluffiga...Men då ska ni veta att om det finns kvar nån i morron så är den torr som fnöske...:-)

Vi har fengshuiat kylen i dag...men så vi fick kasta...Jesper och jag rensade så rejält att ingen som äter nåt ur kylen nu blir matförgiftad...hehehe...

Ja mina vänner....detta inlägg är det första som jag gjort på min nya bärbara dator!

På Facebook är det värre...vet inte vadjag skall trycka på när jag farmar typ...

Nu ska jag köra ett cykelrace framför tv:n.

Ha det!

 
 
Ingen bild

malin

5 februari 2010 18:50

haha, om tom Jesper blev imponerad så måste dom ha varit något utöver det vanliga :)

 
Ingen bild

Anette

5 februari 2010 22:26

Ser toppenfina ut. Jag är oxo semla-sugen men måste nog göra egna för det finns ju inte laktosfria att köpa eller?

 
Ingen bild

Ulla

5 februari 2010 22:49

Dom ser väldigt fina ut, och konsten är ju just att få dom fluffiga och inte så kompakta.

 
Ingen bild

ai

6 februari 2010 07:01

Oj vad dom ser goda ut, vill åxå ha semlor!

 
Minna

Minna

6 februari 2010 07:32

va mumsiga semlor!

http://www.frankki.com

 
Ingen bild

Emma

6 februari 2010 07:48

Ser supergoda ut :-) jag gillar din omröstning :-)

 
Ingen bild

elli

6 februari 2010 09:54

Blir det semlor på söndag?

 
Ingen bild

MorsanBaloo

6 februari 2010 18:11

Åh, vad det ser gott ut! *mums*

 
Ingen bild

Maria

6 februari 2010 18:58

Jag som inte annars gillar semlor tycker de såg väldigt gooooda ut ;) Points? Tror det måste vara 0...

 
Ingen bild

kerstin

7 februari 2010 20:43

oj vad det ser gott ut.

 
Ingen bild

Åsa L

8 februari 2010 15:09

Semlorna såg ju supergoda ut!!

 
Ingen bild

Solan

9 februari 2010 12:37

Så goda dina semlor ser ut.Jag blev jättesugen!!!
Jag har inte ätit en enda semla i år...jag äter ju inte bröd nu för tiden....
Fin sida du gjort.
Kramen...

 
Lena L

Lena L

9 februari 2010 17:37

Men ojojoj så GOTT det ser ut! Suuuugen!

http://www.belena.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards