Alla inlägg den 30 december 2010

Av Kajsa - 30 december 2010 12:40

I går var jag således till sjukgymnastiken och fick hjälp av Mika.

Först fick jag berätta när jag fick ont...hur jag fick ont...hur det kändes vi olika rörelser...osv...Sen försökte han vrida och vända och böja på knäet/benet...

En trasig menisk! Läkaren som har hand om distriktet  Karungi har ännu semester nästa vecka men då hon kommer tillbaka skulle han prata med henne och sen skriver hon en remiss till Ortopeden...men jag får vänta...det kan ta månader...och inget kan jag göra för att det skall kännas bättre...så att jag kan gå och cykla och simma...Det krävs en operation!

Men nu vet jag det iallafall!

Just sitter mina små pojkar från Nedre och ser på barnprogram och jag skall strax sätta mej med dom! Först ska kaffet på!

Ha det gött!

Kramar om er allihopa!  

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards