Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Kajsa - 18 maj 2010 21:39

I dag hurrar jag för min pappa   som fyller år!!! För ett år sen fick han höra Harry Brandelius sjunga här på min blogg...På torsdag efter jobbet åker jag nog hem och firar han! Den som vill i familjen följer med!

  När Linnea var ute på ridtur ville naturligtvis Selma följa med...Hon är helt orädd för Gandur...som i sin tur är orädd för Selma...Vilken härlig unge hon är..."De äl min hest"   Självklart fick hon sitta upp en stund...sen fick vi lura ner henne...Hon kommer att bli en riktig hästtjej den fröken...   En halvfärdig överraskelse hittade jag i kylen bakom mjölken...den kompletterades senare med både gurka och tomat...:-) Kasper tränar inför storebrors student...   Fika hos en jubilar i dag...jättegott! Tack snälla Agnes för att vi fick komma och njuta av läckerheterna!

I dag kändes det som att sommaren kommit...ljumma vindar och häggknopperi!

Annars är det väl som vanlig...Efter jobbet är det hushållsarbete hemmavid som gäller...:-( 

Men jag ska inte klaga...jag hade kunnit vara svårt sjuk eller handikappad...Nu är jag ju glad att jag inte är det...men nog 17 suger hushållsarbetet när man kommer hem efter att ha jobbat en hel dag...  

Vår nya kamin blir installerad på lördag...samtidigt som Kasper och jag far till Luleå på friidrottstävlingar. Vi åker buss med de andra och tar med oss matsäck och filt(Om det skulle bli kallt...)

Åt veckan skall jag klippa håret igen...denna gång kortare och flikit...

Nu ska jag återgå till mitt lustfyllda hushållsarbete...diskmaskinfyllning...mm...

Ha det gött!

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards