Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Kajsa - 4 juli 2010 20:31

Så har helgen både kommit och snart gått! Som vanligt har jag sovit dåligt...kan bero på att våran säng inte är som den skall vara...ingen bäddmadrass...så himla oskön!

Dop har det vart!

  Busungarna Isaksson hade en egen liten show i kyrkan...kunde inte låta bli att skratta fast jag vet att det kanske är dumt eftersom det ju uppmanar till fortsatt buseri...men inte kunda jag hålla mej...jag var inte ensam...Men vad ska man göra då? Barn är barn och med en sådan stor publik var det ju väldigt svårt att stå still...  Ändå kände jag mej så stolt över att det just var mina barnbarn som busade...

  Kasper och kompisen Vilhelm skötte sej dock helt klanderfritt...dom både sjöng och läste med i Fader Vår. Där kände jag mej åxå väldigt stolt!!! Tror nog att Åsa åxå kände så!     


 

Viggo smög sej väldigt diskret framåt MEN då han äntligen kom ända fram var det hela nästan slut...lite snopet för Viggo...  

En mkt snäll och beskedlig liten Selma...men ni ska då veta att skenet bedrar starkt...för busigare unge har sällan skådats...     I vanlig ordning så har ju flickorna gjort så fantastiskt goda smörgåstårtor!!!   En perfekt bild på min fotograferande älskade Prinsessa!!!! Hon hade Emmas kamera i kyrkan och vilka otroligt fina kort hon tagit!  

 

Allra sist en liten bild på mej då...har ju lagt tillbaka min bruna färg i håret och det känns mkt bra.


I fredags var vi föresten på cirkusskolans avslutningsuppvisning. Kan inte lägga in bilder därifrån eftersom det varså många barn med som jag inte känner eller vet om dom får vara på bild så här öppet. Men Kasper och Rasmus uppträdde i parakrobatik och dom var så fantastiskt duktiga!!! Faktiskt bäst av allihopa tätt följda av henny/Emmy/Hanna.

janne och Lydia har vart till Pello idag. jag skulle åxå följa med men Kasper fick feber i gårkväll och väldigt ont i halsen. Nu är han då feberfri men halsen har han ont i ännu. Han och Rasmus har så roligt med sina experiment och försök, det gäller bara att vara lite steget före så det inte går överstyr...  

Nu ska jag fixa till i sovrummetså det går att sova där i natt utan att man behöver svettas ihjäl...

jag hoppas åxå att Min älskade syster(den ena av dom) får en fin och skön och härlig semester!!!   


Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards