Alla inlägg den 13 november 2011

Av Kajsa - 13 november 2011 17:58

I dag har vi vart till Pello å gratulerat pappa på farsdag! Mamma som har vart sjuk mådde lite bättre å det var skönt att se men hon är inte frisk ännu...det såg jag! Visst är min pappa cool!!!!!

    


Joannah å pojkarna har flyttat hem till oss å det är jätteroligt! Kanske inte så roligt för Joa som ju vill ha ett eget ställe men så hutlöst mkt hyran var där hon bodde inne i stan har man ju ingenting kvar att leva av när man inte har fast jobb! men iaf här har kusinerna kommit på besök...dom ser på film inne på deras rum!

 


Ser ni vad gott vi fick att fika...t om jag fikade i dag...såklart! Tårtan var svingod...pappa hade visst åxå vart inblandad i baket...han slog på ugnen...hahaha! Min lilla fina mma som varit så sjuk har ansträngt sej så mkt när vi skulle komma! TACK fina älskade mamma å pappa    

 


Lydia drog en närbild på tårtan så att man ska kunna se gräddigheten....Tur vi fick med en bit hem...Det blir nog kaffe med dopp snart!

 


Mamma har just lyft upp Buzz i soffan för se det kunde han inte...å pappa studerar Ellis present...jag bad han ta på sej tröjan som han fick av mej å sen posera med hantlarna så att jag finge ta en bra bild...

 


Tror ni att mamma å pappa smälte för Buzz? Mamma hade han t om i famnen då hon lagade mat...till oss...Jag å Janne å Lydia var i gamla huset en sväng å då började Buzz att pipa lite å tänk vilken tur att mamma fanns i närheten då!

 


När vi sen kom hem blev Buzz så glad över att se sina leksaker å ben...å som tårta på moset kom ju pontus med Eddie...då fick han ju glädjefnatt!

I morron vankas arbete igen å på tisdag ska Pontus tillbaka till Sunderbyn!

är det nån annan än jag som tycker att dagarna går i snigelfart...klockan tre är det mörkt ute å då känns det som om klockan vore nio på kvällen...konstigt!

Nåväl! Nu ska jag göra lite nytta här låta Janne ta datorn...det är ju faktiskt fasrsdag i detta huset åxå!

STORA kramar till er allihopa!

            

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards