Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Kajsa - 12 augusti 2011 23:08

Borta bra men hemma bäst!

Rolig å glad resa har vi haft omän lite för kort...hade gärna stannat några nätter till!


  Ulla, var det denna du åkte? Lydia å Henny trodde nämligen att denna var en tam variant som småbarnen åkte men ack vad dom bedrog sej...Vi stod ju å såg andra som åkte den medan flickorna köade så jag messade Lydia å bad dom hålla i sej ordentligt...efteråt berättade hon att dom båda skrattade åt mina ord...


  När vi flanerade i Gamla Stan gick vi förbi ett polkagriskokeri...så ofantligt dyrt det var där! Vi köpte inget...bara fotade...


  En sötnos på Skansen...


  Skansenakvariets butik hade en sån jättefin skylt!


  Denna åkte vi...Stor besvikelse i mina ögon...sakta upp å sakta ner å den utsikte man hade var bla en skogskyrkogård å ett slakteriområde...vi såg Grönan åxå å det var sköj men annars var denna upplevelse inte så märkvärdigt i mina ögon iaf...några av oss har ju höjdrädsla å för dessa var denna upplevelse inte kul..."Jävla morsan!" Var bara ett av några uttryck  


  Här vågar sej Kasper å Vicktor     till kanten å kika ut!


  Lydia vill så gärna att Sara är hennes syster å det kan hon väl få vara tycker jag...Då blir ju jag hennes mamma å då bestämmer jag att hon ska komma hem...     Henny&Lydia     Henny poserar...   Vet inte riktigt var detta ställe var nånstans men så fint det var å så mkt fint det fanns att köpa därinne!

Jag har sprungit uppför trappor å åkt rulltrappa neråt...så bra allt detta gick! Mitt knä har mått bra av att strosa omkring...På måndag ringer jag å bokar tid för träning!

I dag har jag färgat håret...brunt...min egen färg! Känns bra!

I morron ska vi äta kräftor i det här hjuset! Ska bli gott!

På söndag fyller Pontus 20 år! Det kändes i  hjärtat då vi passerade Uppsala! en stor känsla av tacksamhet över att  vårat fina älskade hjärtebarn fick stanna hos oss...det var inte självklart för 20 år sen!

Btw så har jag sett fotonen på mej själv från resan å hurvas...samtidigt känns det gött att veta att jag i morron börjar flanera runt byn...hahaha...Måste ta mej i kragen så jag inte slutar som en fetlaggd sjuk gammal tant...

Nu ska jag krypa till kojs å det blir nog inga svårigheter att somna...STOR kram till er allihopa!  

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards