Direktlänk till inlägg 26 juni 2012

Tisdagkväll

Av Kajsa - 26 juni 2012 22:32

I dag har vi haft dop! Lilla Rasmus - Hugo - Kalevi var huvudpersonen i detta evanemang!

Lydia och Hampus gjorde bra i från sem gudföräldrar...Sen sjöng Lydia och Frida "I´m yours" till Hampus gitarrlir! Så fantastiskt fint var det och skrattanfallet mitt i låten var åxå hysteriskt bra...

Mitt i Emeritus Sonjas prat kom audioguiden igång..på engelska...tror aldrig jag sett en semestrande kyrkovaktmästare springa så fort...hahaha...Huvudpersonens storasyster hade åxå en egen liten show mitt i...jag filmade och har just sett det och som jag fått skratta!


 

En av det bästa sångerna i psalmboken...det snör sej i halsen bara jag tänker på den...så fina ord och så sanna!


 

Veganska chokladsnittar..chokladkakor...biskvier...Å så förbaskat goda!!!!


 

Veganska chokladbollar är heller inte att förakta!


 

Inte heller veganska spandauer...


 

Även den missbildade veganska drömrullisen gick ner...


 

Joannahs första sittning...hahaha...sen orkade jag inte springa med kameran för hon fyllde på så många gånger......


 

Visar en bild på smulorna från Saras ickeveganska rulltårtor...hann inte fota dom innan dom tog slut!


 

Till sist bjuder jag på ett kort av mina fyrbenta kärlekar...

Lydia och Henny har som bekant fått sommarjobb i Luleå och därfr fick Janne hämta hem henne i dag för dopet och jag skjutsade tillbaka henne...eller jag och Joannah!

Jag är jättetrött trots att jag sovit som en stock i natt trots att min andra hälft sovit borta...

Ute regnar det så det känns lite småmysigt att vara inomhus...

Vovvarna har vart ute på kvällspinken...dom möter ju man alltid i dörren när man kommer hem och även om dom just vart ute så måste dom ju bara få komma ut med mej igen...

Nu skickar jag STORA kramar till er alla!             

 
 
Ingen bild

Inger

27 juni 2012 08:19

Åh va mycket gott fika:)skönt att du sovit bra trots ensamsovningen:)Kramiz Inger

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards