Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Kajsa - 11 februari 2012 21:58

En händelserik dag! Först date med K på fm...sen till stan med Dottra och söstra...sen festligheter på holmen!

Fick ont i huvudet och det var säkert som amen i kyrkan att den skulle komma åxå...

Vi fick jättegod mat! Å jättegott fika! Mkt sång och musik och glada skratt!

När vi kom hem var hundarna hysteriskt glada!!

Nu sitter vi i soffan och tittar på Scoobidoo i kanal 6!

Jag och Kasper och båda hundarna...Janne blev kvar på festen!

 

Pojkarna flyger hem en dag tidigare men jag har så svamlat till Thaitid och svensk tid så jag vet inte riktigt

vilken natt dom landar på Arlanda...

I morron hoppaas jag att kaklet kommer på plats! Ska åxå ner på byn så Eddie får sin dagliga hemmakänsla...

Nu ska jag ta en Panodil och lägga mej i soffan ett tag...

STOR kram till er allihopa!            

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards