Alla inlägg den 1 april 2013

Av Kajsa - 1 april 2013 21:56

I dag har jag varit med Elli och Laila hem till Pello. Kändes så konstigt och sorgligt att faktiskt veta men dock ej ännu förstå att mammas bästa vän A inte skulle titta in och säga hej till oss...Tårarna kom stundomtals...Men vi har givetvis även haft trevligt med skratterier åxå förståss!



 Gofika i form av Cessis goda fruktkaka samt mammas goda vinerbröd och ej att förglömma Ellis goda vaniljbullar!

 




Dagens lunch blev en Billys...orginal för de andra och Hawaii för mej:-)

 



Efterrätt fick vi åxå...Lakritspipor...

 




Laila och pappa pratar medan Elli kollar på fotonen som hon just tagit...




Jag satt en liten stund på sparken för att kunna spana lite extra på ekorrarna...

   




Se så sööööt den var den som jag fångade på bild...sur blev han åxå när han hörde kameran låta för han hängde ju upp och ner i en gren och smaskade på lite fågelmat...



I Pullinkki en snabbis för att visa Laila vilken utsikt...vi stötte även på en kollega som var där med sin doter med familj!

   



Elli har tydligen missat denna bilden så jag lövade henne att lägga den hit...och inte gör det mej nåt för jag tycker väldigt mycket om min fina rygg:-)

 



Tänkte lägga in ett Cat Stevens klipp men fick det inte att funka... Skulle behöva uppiggningsmusik just nu eftersom jag bara har en i skallen och den gör mej så lessen och sorgsen...Undrar just om A vet hur mkt vi saknar henne...Mamma säger att det känns värre och värre för var dag...dom var såna nära vänner...

STORA varma kramar till er alla             








Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards