Direktlänk till inlägg 30 september 2008

Hahaha!!!

Av Kajsa - 30 september 2008 21:37

Men fy så bra jag är!!! Lyckades med bakgrundsbilden!!!! MEN vete rackarn hur den hamnade på stället där jag tänkte sätta en rolig bild på mej själv...Hm...det tar tid innan jag kommer på allt sköjsigt man kan göra på denna blogg. Jag har redan hittat två bloggar som jag verkligen tyckte om att läsa och som jag fortsättningsvis gör det åxå! En av dom fick jag bakgrundsbilden ifrån. Nu ska ni minsann få se hur min älskade Prinsessa ser ut efter att ha överraskat mej med ett frissan besök! Jag tyckte hon blev så otroligt fin! kan inte se mej mätt på henne. Kan sägas att hon säkert klippt av 20cm hårlängd. Hon var till stan med sin kompis Henny och hennes mamma och det råkade vara så att frisören hade tid att klippa båda tjejerna. Det bästa var ju att min Prinsessa verkligen fick bestämma själv utan att jag påverkade henne. Och så fint det blev. Hon tycker själv att hon är väldigt lik sin kusin Sara! Idol då! Jag har redan funnit mina favoriter...Linda och Lars! Fast jag vet ju inte om jag ändrar mej under resans lopp. Lilla gulliga Johan är så härlig och ger verkligen järnet på scenen. Jag tycker i allafall att han kan sjunga! Nu skall jag hoppa i bingen för det är arbetsdag för mej i morgon! På dagis mellan halv åtta och fyra! Så jag säger härmed natti natti till er alla!!!

 
 
Ingen bild

Cessi

30 september 2008 22:36

vad fin hon blev , Lydia!
detta verkar vara en bra blogg , underbar bakgrund.

 
Ingen bild

ditte

1 oktober 2008 07:12

HEjsan svejsan. Hoppas ni mår bra allesammans. Hon blev vekligen jättetjusig i håret. (Men är det inte lite trist att inte få ha ett finger med i spelet längre Kajsa? :=) Ha det gôtt. KRam D

 
Lena L

Lena L

1 oktober 2008 08:09

Fin blev hon i håret, men hälsa henne att om man har så vackra ögon ska man inte gömma dem bakom en lång lugg!

http://www.belena.net

 
Ingen bild

Susanna

1 oktober 2008 08:51

Men så läcker hon blev prinsessan!!!

 
Ingen bild

Bettan

1 oktober 2008 09:17

Vad fin hon blev!
Jag missade Idol igår, var och hämtade Therese från flyget :(
Ska se det på nätet idag.
Kram

 
Ingen bild

Lotta

1 oktober 2008 09:48

åhhhh vad roligt att du fick kameran tillslut! Nöjd med köpet? Åhh Lydia blev jättefin i håret!

 
Ingen bild

joannah

1 oktober 2008 11:28

Hon var verkligen snygg i håret Lydia! Borde åxå gå till frissan!

hur är det med ryggen? ska du med å träna i kväll?

 
Ingen bild

Annika

1 oktober 2008 15:16

Wow, vad snyggt håret blev på Lydia!!

 
MorsanBaloo

MorsanBaloo

1 oktober 2008 18:18

Söt tjej!

http://www.morsanbaloo.blogg.se

 
Ingen bild

Erik

1 oktober 2008 19:06

Nils kunde inte sjunga, bra att han åkte ur.

 
Fia

Fia

1 oktober 2008 20:36

Hon blev jöttefin!! jag tycker inte hon är ett dugg lik sara utan jättelik Emma men det är jag det.
Hon har förresten nästan samma frisyr som jag.

http://lunasmammas.webblogg.se

 
Gisan

Gisan

2 oktober 2008 08:40

Det är verkligen en söt dotter du har. Vilka ögon! (Även om man bara ser det ena...) Kramar...

http://gisans.blogspot.com

 
Ingen bild

Ulla

2 oktober 2008 14:52

Söt som attan! och lika mamma förstås

 
Ingen bild

fia

2 oktober 2008 17:52

tittade på bilden igen och ni har ju precis samma mun du och dotra!

 
Ingen bild

elli

2 oktober 2008 18:40

Men så fina barn vi har!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards