Direktlänk till inlägg 14 november 2008

NU suger Idol!

Av Kajsa - 14 november 2008 22:48

Skärp er nu Johan fans! Han kan inte sjunga! Han är inte nån idol! Inte nu men kanske om två år! Hur kunde Robin E åka ut? Fan så upprörd jag är! Tur att Alice är kvar åtminstone! Nog om det! I dag fick Kasper sitt jultidningspaket och kan ni fatta hur lycklig han då han packade upp sina vinster! Ni ser dom här nere! Snö har vi fått i massor! Ljuvligt tycker jag! Det blir mkt ljusare och roligare att vara ute. I morgon skall jag och min gode vän Håkan vara behjälpliga på Folkets Hus där "Över älven" spelas. Vi skall hjälpa till med lite av varje. Prinsessorna skall åxå komma med. Har vart hos Elli och flickorna i går(Åke var som vanligt på vift...) Nu väntar mitt lilla gullefjun på att mamma skall komma och sova...bäst jag gör det! Godnatt mina vänner!

 
 
Lena L

Lena L

15 november 2008 09:26

Jag har inte tittat på Idol alls (sen Markus var med), men Nadja håller med dig. Johan är usel tycker hon. Och Alice är en av hennes två favoriter, den andra är Robin B. Fast det är säkert ändå tjejer i hennes ålder (13) som ringer och röstar på Johan "för att han är så söööt, fniss, fniss...". Jag är glad för att hon tänker längre än så!

Premierna från jultidningsförsälningen har varit en liten julafton. Förstår att Kasper är glad! Skorna, är det såna där med hjul under hälen? De ser så roliga ut, så jag skulle också vilja prova!

Ha det skönt i helgen!

http://www.belena.net

 
Ingen bild

Anna-Lena

15 november 2008 10:33

Håller me- hur kunde Robin åka ut??!!:(
Canvastavlorna- har framkallat fotona på en canvasduk på extrafilm.se- det är tryckt på duk som är fastspänd på en träram, jättefint blev det.

 
Ingen bild

Susanna

15 november 2008 11:06

Men vilken FIN BLOGG du har nu!! Helt bedååååårande! :-D Jag följer inte idol, så jag kan inte yttra mig om det... Va roligt för Kasper att få så mycke fina grejjer! kram!

 
Ingen bild

Erik

15 november 2008 20:07

Hoppas er dator är tillräckligt vass för Need for speed carbon. Johan kan inte sjunga, och om Robin E är den som är bäst på rockiga låtar håller jag med, han skulle isåfall varit kvar, han kan sjunga.

 
Ingen bild

Emma

15 november 2008 20:19

Jag håller på kevin tycker om han fast tondöv som jag är vet jag inte om han sjunger bäst :-) din blogg blev ju superfin .

 
Ingen bild

Ulla

15 november 2008 22:29

Å , är det skor med hjul på?? Såna ville Kalle också ha men då hade han fel jultidningsförlag.

 
malin

malin

16 november 2008 18:17

Åh, förstår att Kasper blev glad :) David kom upp i ett nintendo Wii, han är salig!

http://www.tvafyrasju.se

 
Ingen bild

Annika

16 november 2008 19:51

Jag förstår inte vad Johan och Robin B har där att göra överhuvudtaget!!

 
2anewlife

2anewlife

16 november 2008 20:40

Hej Kajsa.
Svarar på din kommentar här inne oxå då jag var osäker på om du kollade samma inlägg igen.
Jag kunde aldrig slappna av, inte ens om han låg på sjukhuset för då var jag rädd att de skulle ringa mitt i natten och säga att han blivit sämre. Jag hade alltid mobilen med mig och åkte alltid hem direkt efter jobbet. Jag förstår nu vilken oerhörd och omänsklig stress och press det var. Men när man inte får hjälp av varken vården, kommunen eller försäkringskassan så gör man det man måste.

http://2anewlife.wordpress.com

 
Ingen bild

Bettan

16 november 2008 21:21

Håller verkligen med dig ang Johan OCH så klart Robin E. Johan kunde ha åkt ut istället. Nu håller jag på Kevin, han är klart bäst i det där gänget som är kvar!
Kram

 
Ingen bild

mimmi

16 november 2008 21:46

Jag tittar inte på Idol. Eftersom jag inte varit med från början är det svårt att börja bestämma vem som är bra eller dålig. Däremot tittar jag på stjärnor på is, trots att jag inte gillar C Gynning.

 
Fia

Fia

17 november 2008 07:40

Åh jag förstår honom det var helt otroligt roligt att få sina premier som man jobbat så hårt för!!

Vi har beställt jultidningar men dom har inte kommit än men det kanske dom borde ha gjort då...

http://lunasmammas.webblogg.se

 
Gisan

Gisan

17 november 2008 20:00

Johans röst håller ju inte alls. Han borde absolut åkt ut istället för Robin. Kramar...

http://gisans.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards