Direktlänk till inlägg 23 november 2008

Söndag

Av Kajsa - 23 november 2008 21:13

Sitter här nybastad och mätt! Vi har nämligen smaskat i oss skinkmackor till middag(en väldigt sen middag) Skinkan har vi haft i ugnen så det var som att sitta dan före dopparedan och njuta inför julen...Dagens lunch åt vi i Luleå. Har vart där och shoppat loss lite...Jag blev så himla syrlig på "Rajalas" shoppingcenter...ingen hjälp fick vi...dom visste för fan inte ens vad byxor var...eller toalett...På HM i Luleå hittade jag två par jeans och en tshirt till Kasper. Tshirten valde han själv...en lila med glitter...Japp, det är en killtröja! Jag var tvungen fråga i kassan så att det verkligen var sant. Kasper blev så lycklig! Och jag säger "Fan ta den som retar honom på skolan" Då blir jag INTE nådig! Till mej själv fyndade jag en pannlampa som blir bra att ha då jag är ute på prommis under mörkret. I går blev jag och Janne bjuden på fisksoppa hos Elli och Åke. Det var mkt gott och trevligt så länge det varade...Ni ser min portion på en av bilderna nedan. En bild på ett fint ljushjärta ser ni åxå...Kasper har dekorerat den med mina fina öronknoppar...hm... Slutligen en bild till Ulla...så här har vi flyttat om möblerna...tyckte själv att det blev jättebra. Janne säger att våra möbler vid detta laget åkt jorden runt så mkt som jag möblerar...Jag älskar att flytta omkring på mina grejor. En kulifejangrej innan jag hoppar i säng! Janne köpte ett par jättesköna Graningekängor till mej i går på Granngården. Dom är så sköna så jag skulle kunna sova med dom på.

Bettan! Andas långsamt! Kram! Till er andra! Godnatt!

 
 
Ingen bild

Joannah

23 november 2008 21:36

så fint ni har det! Jag får väl se det live på onsdag om alla är friska=)

Nu ska jag hänga tvätt och sen sova!

 
Ingen bild

Åsa

23 november 2008 22:03

Men OJ vad det ser mysigt ut med jul hos er, nu banne mig börjar det klia ännu mera i mina fingrar ... jag har oxå inhandlat såna där koner som jag ser du har ... dom är så fina.

 
Ulla

Ulla

23 november 2008 22:30

Hördu, himla fint ni fick!! Och så ser det redan så juligt och mysigt ut! Nu fick jag lust att ommöblera, vet bara inte hur jag skulle kunna flytta om..

http://ullaohman.blogg.se

 
Ingen bild

Bettan

23 november 2008 23:13

Möbleringen blev jättebra! Fint!
Jag jobbar mån 8.30-13.30, tis 09.30-14.30, ons 16-21 och tors & fre 8-13 och så är jag ledig hela helgen. Det är "tunga" veckan för mig eftersom att Ubbe jobbar 14-23 hela veckan och barnen vanligtvis dríver mig till vansinne då.... :/
Kram

 
Ingen bild

Fia

24 november 2008 08:55

Roligt att han hittade en tröja som han gillade!! Jag tycker man kan strunta i om den var tänkt till en kille eller tjej om man gillar nåt så skall man ta det! Så Heja Kasper med glittret!!

Tycker förresten vardagsrummet blev fint! Var har du hittat dom röda ljuskonerna?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards