Direktlänk till inlägg 1 december 2008

Hm...

Av Kajsa - 1 december 2008 21:10

Mina nya fina simglasögon...Nu kan jag duscha med ögonen öppna...hehehehe...

Som bekant beställde jag och Janne varsin mobil förra torsdagen...men i olika kategorier...Jag som privat och Janne som företag. Trodde att dom pappskallarna på Katching skulle skicka dom i samma paket men icket! Janne for in till stan nu på em för att hämta sin...min var enligt Posten ännu kvar i Ånge...Just när Janne kör in på gården kommer ett sms...Ja, ni kan ju aldrig gissa vad som stod i det... 

Teatern i går på biblioteket gick jättebra. Känner mej så himla stolt när jag ser mina barn uppträda!

I dag när jagskulle gå tillbaks till dagis efter min rast var det ngn som öppnade dörren just precis när jag skulle gå ut...F*n vad det gjorde ont i min ena tå!!!! Jag gapa och svor och hade mej...så när personen som öppnade dörren frågade mej några timmar senare om jag ville köpa en lott så köpte jag alla som fanns kvar eftersom jag hade vart så ond...tackochlov var det bara tre lotter a`10kronor kvar. Mitt samvete blev vitt igen!

Nu ska jag tvinga mina barn att sova! Såg ni föresten "Himlen kan vänta" nu i kväll? Helt klart sevärd! Man får många tankeställare!/Stor kram till er allihopa!!!! 

 
 
Ingen bild

Emma

1 december 2008 22:50

Du är så snygg mamma .Har väntat hela kvällen att du ringer att ni är på ica,SÅ DU KUNDE HÅLAL DIG ÄNDÅ?

 
Ingen bild

Fia

1 december 2008 23:57

Du är iaf väldans snygg i dina simglasögon!

 
Elisabeth

Elisabeth

2 december 2008 06:24

Godmorgon snygging!

Ja, men då vet jag vad jag ska göra nästa gång mitt samvete inte mår så bra... köpa lotter!!!

Ha en bra dag... utan tåincidenter!

Varm kram..

http://himlastigen.blogspot.com

 
Ingen bild

Bettan

2 december 2008 07:10

Väldigt snygga brillor!
Just f-n, det var ju DET jag skulle se på TV ikväll! Att jag alltid glömmer bort alla bra TV-program. Hoppas du vinner på kalendern!
KRAM

 
Ingen bild

Ulla

2 december 2008 07:29

Förstår att du blir stolt när barnen spelar teater. Jag önskar att mina hade velat uppträda nångång också. Och jag håller med dom andra; snygga simglasögon, du kan väl gå runt med dom på stan så börjar du kanske ett nytt mode :-)

 
Ingen bild

Susanna

2 december 2008 08:57

Men va fiiin du är!!! :D

 
MorsanBaloo

MorsanBaloo

2 december 2008 10:59

Waude så snajsiga. :)
Ajaj, kände riktigt hur ont det gjorde i tån... Verkar som både tån o samvetet mår bra nu? *hihi*

Klart du ska vara stolt över ungarna. :)

http://www.morsanbaloo.blogg.se

 
Ingen bild

Anna-Lena

2 december 2008 15:06

Snygga brillor:)
Har inte aett det programmet en enda gg, måste göra det.

 
Ingen bild

Anna-Lena

2 december 2008 15:08

ÅÅÅå va avis ja blir, du har köpt tel. jag oxå vill ha:), vill ha en blå:)

 
Ingen bild

kerstin

2 december 2008 16:41

aj aj för tån,sist jag slog den tappade jag nageln.Man får låna gubbens skor för egna går inte på.Ha en bra vecka.

 
Ingen bild

Maria

2 december 2008 18:04

Du är jättesnygg - duscha på! Lita inte på Postens sida, paketet kan lika gärna vara i Ånge som på Ica, har varit med om det flera gånger.

 
Ingen bild

mimmis

2 december 2008 19:05

Jag ser att det är fler som stilar sig.

 
Ingen bild

elli

2 december 2008 19:35

Ajvan fisiballi!!!

 
Minna

Minna

2 december 2008 21:17

snygga brillor, i dag fick jag mina solglasögon med styrka som jag beställde på nätet för 515.- kanske skulle man ha tagit simglasögon direkt :-)

http://frankki.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards