Direktlänk till inlägg 12 februari 2009

Torsdag

Av Kajsa - 12 februari 2009 08:26

Kommer ni i håg min klänning som jag köpte på RK i lördags? Den svarta med mönster...Skrolla ner liiiite så ser ni den! Nu har jag färgat den röd! Ser ut som om den var nyinköpt! I mina ögon blev den sketafin! Kolla själva!

 

Kanske inte den bästa bilden men ... Den är väldigt vid åxå, det finns mkt tyg i den.


 

I går på jobbet hade vi utedag! Här sitter min lilla goding och förser sej med oboj från termosen. Han frös lite om sina fingrar så han fick låna mina vantar! Har man morsan med i skolan så måste man väl få nån fördel!


 

Senare på eftermiddagen hade vi "Elevens val" Detta fina konstverk har min Prinsessa gjort av lera! Vi arrangerade en bild med konstverket på Hennys hår! Verkligen naturtroget eller hur!


Kasper tyckte att han ju faktiskt snart fyller år och bara måste skriva en önskelista...Han briljerade lite med sina engelska "Svampbobfyrkants" kunskaper som ni ser...;=)


I går var det som sagt var kalas hos familjen Isakssons! Där var idel bekanta!

Två av bröderna Täikkö spran emot mej och ropade "mommo"....Men förstå hur gulliga dom är!!!! Hoppas nu att Hampus och David snart kommer och sover över hos oss!!!

Fick åxå träffa Peter och Annalena och deras fina pojkar. Det är första gången som jag träffar Jonatan...men vilken kille!!!! Lydia fick ett sånt härligt kort på han då han skrattar och tittar på Anton. Så söööt och så charmig!!!!

Föresten A-L...I dag hämtar jag ut paketet... Så i morgon...

Nåväl, då kalaset var slut åkte vi hem och badade bastu!

För första gången på väldigt länge har jag sovit HELA natten!!!

Vi har träning i dag(Till den 8 mars) och jag har bestämt mej för att byta ut min svarta klänning till den som jag nu färgat.

Nu ska jag arbeta!!! Ha en bra dag! STOR kram till den som behöver!!!

 
 
Lena

Lena

12 februari 2009 09:18

Yäck vilken äcklig hög i håret! Verkligen ruskigt naturtrogen. Känns läbbigt ändå, fast jag vet att den inte är "riktig". Hon har konstnärstalanger!

http://www.belena.net

 
Ingen bild

Cessi

12 februari 2009 09:50

Verkligen fin klänning !
Vilken förvandling!

 
Ingen bild

Bettan

12 februari 2009 10:11

Jag tänkte nästan att bajskorven måste vara ett arrangemang :)
Klänningen blev finfin!
Kramis

 
Ingen bild

Anna-Lena

12 februari 2009 10:22

Huh vilken hög i håret, haha.
Ja va "kul" att du hämtar ut paketet idag (kul å kul, de är inte så speciellt kul alls i början haha), men man får väl försöka intala sig de iaf:)

 
Fia

Fia

12 februari 2009 10:38

MYCKET naturtrogen liten skithög!

Söt han är kasper! :-)

http://lunasmammas.webblogg.se

 
Ingen bild

elli

12 februari 2009 15:27

Jättefin klänning!!!!!!!

 
Ingen bild

Nina

12 februari 2009 17:57

Jisse vad naturtroget skit :)

 
Ingen bild

Ulla

12 februari 2009 18:29

Verkligen fin blev klänningen. Vad är det för slags tyg, är den tunn eller är det lite tjockare tyg?

 
Ingen bild

Cessi

12 februari 2009 22:05

ringde idag mén ingen var hemma (ringde efter 19)

 
Ingen bild

Sussi

12 februari 2009 22:21

Verkligen naturtrogen "kakka"! *yäkk*

 
Ingen bild

eira

17 februari 2009 18:31

Klänningen blev jättejättefin!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards