Direktlänk till inlägg 13 februari 2009

Fredagkväll

Av Kajsa - 13 februari 2009 21:27

Sitter och väntar på att Pontus skall ringa...han har kört bil på isen men han får ju inte köra på vägen så jag och peppe hämtar hem han och bilen förhoppningsvis väldigt snart...

Men så vi har tränat inför den 8 mars...men mitt minne är som en guldfisk så jag måste verkligen ligga i hårdträning...

Nu ska ni få höra! Jag har i denna dag börjat med att förbereda mej inför Viktväkteriet...Fick mitt paket i går och det var så mkt papper som skall läsas så jag insåg att jag inte kan börja räkna points förrän på måndag MEN jag äter  enligt vv framtill dess!

Denna första dag har gått i hungerns tecken... På måndag skall jag alltså väga mej men jag vet inte om jag skriver ngt här på bloggen...jag har alltid tyckt att det är så känsligt med min vikt. MEN jag skall varje måndag skriva hur mkt jag går ner...om jag går ner. Mitt mål är att gå ner först 8 kilo till Ullas jubileum och sen kanske lika mkt till mitt jubileum...Det får räcka för mej! Sammanlagt 16 kilo alltså...DET kommer jag att klara av...eller hur?!

NU ringde sonen! Ha det gött! 


 
 
Ingen bild

Fia

14 februari 2009 01:22

kommer ju gå kanon!
Jag behöver också gå ner nåt sånt lite mer men ungefär. skall försöka boka in mig själv för en del prover snart bara.

Förresten det där med youtubefimler och så undrar jag hur man får in en egen bild högst upp i bloggen, där du en gång hade dina söta crocsbeklädda fötter? =)

 
Ingen bild

aegnes

14 februari 2009 06:27

det går nog ska du se. det finns en sida på nätet som heter funbeat.se som jag använder mig av. där kan man registrera motion, träning, matintag mm mm. jag reggar bara motion/träning, men den är verkligt peppande. om du, eller nån annan, vill kan vi gärna bilda en grupp, är ganska kul att se vad andra gjort, och ev. "tävla" mot varandra.

 
Ingen bild

Annika

14 februari 2009 13:03

Jag VET att om du sätter den sidan till så kommer det att gå av bara farten....det kommer att gå som smort! :)

 
Ingen bild

Sara

14 februari 2009 13:55

Jag förstår inte hur du orkar med VV, jag tycker det skulle vara så fantastiskt tråkigt att inte äta allt man vill, speciellt gottat :) jag väntar fortfarande på besök av dig!

 
Ingen bild

mamma

14 februari 2009 13:58

När du räknar points, så räknar jag alla godissaker jag äter.

 
Ingen bild

Anna-Lena

14 februari 2009 14:53

Det kommer gå fint, speciellt när pin vecka nr 1 är över:). Jag hejjar på dig, och det går ju alltid lite smidigare när man vet att någon annan oxå kämpar på:)

 
Ingen bild

Lotta

14 februari 2009 16:50

Jag tror du kommer klara det galant, bara du vill! :-) Huvudsaken är att du mår bra av det!

 
Emelie

Emelie

16 februari 2009 21:42

Såg bara Singstar Lydia och Noel:P

http://mysflickan.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards