Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Kajsa - 4 januari 2009 19:36

Kasper börjar återhämta sej nu. Inte en Alvedon har slipprat igenom hans läppar i dag...ännu...Matlusten är väl inte den bästa...hostan är lös och slemmig...näsan rinner...eksemen blir mer och mer MEN han har orkat spela Monopol med oss i flera timmar idag. Världens bästa Jesper har hjälpt Kasper att köpa upp så gott som alla gator....

All jul är borta från huset nu(Lydia har ännu sina gardiner kvar men dom är så fina med hjärtan på så vi ser dom inte riktigt som julgardiner...). Min Prinsessa har hjälpt mej. Tackochlov för henne i dag!  Har inte kännt mej nåt vidare i dag men ändå känt pressen att byta gardiner mm. Min hals värker i samma takt som huvudet och så denna förbenade hosta...suck!!! Jag och Pian har gjort så fint här! TACK min älskade unge!!!! Min vackra Prinsessa!!!! Att du sen kom före mej i Monopol är en annan sak...Hm... Vicktor fick ta över mitt spel medan jag fixade maten. Janne ochPontus har vart till Luleå i dag och köpa doverse skaer till diverse bilar. 

Denna häringa låten från Mamma Mia sög sej fast i mitt hjärta...

"Slipping through my fingers" med Meryl Streep...

Det är som om jag sjöng den till min Prinsessa!!!!(Och har sjungit den för mina andra två som flyttat hemifrån...) Lyssna!!!


Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards