Alla inlägg den 15 november 2009

Av Kajsa - 15 november 2009 14:37

 

Nu har äntligen Skalis fått ett större akvarium! Skall till DM och inhandla lite dekorplast att lägga bakom och på sidorna så att det blir lite mysigare...


 

Dessa 5 nya böcker har jag fått i går! Men först ska jag läsa klart denna...

 

Det är egentligen pappas bok...Tompa har signerat den till pappa som ska få den i försenad farsdagspresent av mej och Elli. Herregud så mkt jag nu vet om min kollega(Tomas jobbar på vår skola)...Glad


   

Var till Shoppingcentret i går med Janne,Kasper och Lydia...Alla fikade utom jag som bara drack kaffe..Kasper var så glad när han kunde äta en donauts! Det tog närmare en halvtimma att övertyga honom det...först vägrade han men sen jag för 57 gången frågade tjejerna som jobbade där vad den innehöll så vågade han.

Jag känner mej så himla lycklig för hans skull!Glad

 

Sen for vi till Nedre och drack en kopp kaffe och fikade...Polly och Apelsinchoklad...faktiskt så kunde jag inte hålla mej så jag åt massor......

 

Lilla Viggo var verkligen i dåligt skick...stackarn! Dom har fått ränna som skottspolar på akuten hela helgen med honom. Hoppas han piggnar till snart!

Annars då? Jag håller på att förgås av otålighet...vill att Janne skall åka med mej till stan och handla grejer till mitt nya projekt...

Skriver inte vad det är ännu men så mkt kan jag förtälja att det handlar om en vägg...

Nu skall jag gå ut och tjata på Janne igen...Håll tummarna!

Det har gått bra i Luleå åxå! Linnea är nöjd och då är allt gott! Bara dom kommer hem nångång!!!!

har en liten överraskelse till Jesper i tvättstugan...

Är det nån som kan rita en fin liten ödla som jag vill få tatuerad? Ca 10 till 15 cm ska den vara!

Ha en fortsatt fin söndag! Än en gång till Sussi....Tack min vän!

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards