Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Kajsa - 5 mars 2009 20:07

ojojojoj...vad tiden har sprungit sin väg fort denna vecka. Har knappt haft tid att tvätta kläder...

Vi har ju uppträdelse på söndag i Folkets Hus och nu skall det tränas hårt inför det. Kommer just från en av dom...

Jag har börjat jobba på dagis nu som vikarie för Vivvi och det är jätteroligt!!! I love it!!!!

Det känns som om livet snurrar på i 190 just nu... och så denna ständiga oro för sina ungar....suck!!!!

Häromkvällen satte jag klockan på 02,00 för att jag skulle hinna koka kaffe och göra mackor till Peppe som skulle skjutsa in en kompis till Kallax halv tre... Tror ni att Peppe ville ha med nåt kaffe då? Nix pix!!! Det slutade med att jag satt framför tv:n och drack kaffe samt smaskade i mej två väldigt goda och kärleksfullt gjorda ostmackor....till klockan 4 på morgonen!!!! Då tyckte jag att det började knäppa och knastra i huset så jag vågade inget annat än att krypa i säng...där jag la mej ner och kikade på film!!! Måste göra min son rättvisa med att skriva att han var väldigt tacksam över att jag fixat resefika och att han faktiskt redan hade fixat eget...

Mina fina dreads har jag plockat bort åxå...fick så himla mkt eksem i hårbotten sen den hemska vindhändelsen så jag kliade loss några dreads och kunde inte sätta tillbaka dom! Nu känner jag mej naken och absolut inte som Kajsa skall känna sej!!!

Nu mina vänner skall jag kolla att alla mina barn har det bra och sen skall jag hoppa i säng! Stor kram och mkt kärlek till er allihopa!!!!


Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards