Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Kajsa - 9 mars 2009 20:01

Å tack för fikat!!!

I dag har alltså jag varit mamma i hela 29 år!!! Tiden rinner i väg liksom på nåt sätt...det var ju nyss som Emma satt på hallgolvet i huset i Kukkola och spikade...svalde spiken...fick övernatta i kalix på lassarettet...givetvis var jag med!!!! Spiken kom på nåt mysko sätt ut sen och var i Boden i ett skåp för upphittade grejor...

Btw...Hur ser det ut på era kylskåpsdörrar?

 

Så här ser det ut på våran!!!

Jag har jobbat till halv 6 i dag och allt har gått bra. Jag är lite "spökrädd" av mej sen incidenten på vinden så när de sista barnen hämtades sprang jag nästan med dom ut... Måste andas genom näsan och tänka på andra saker för det här går ju inte för sej... 

Jesper har fixat in både hammerfall och Björn Rosenström i min Ipod och jag premiärgick med den idag!!!! Svettigt och skönt var det. Nu ska jag försöka få min lilla pojke i säng! Har tänkt hinna promenippa före jobbet i morgon åxå och då gäller det att ha en utsövd liten skolpojke så man hinner...

STOR kram till er allihopa!!! 


Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards