Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Kajsa - 21 juli 2009 19:13

Jag varnar för denna Traderare  Kerry_2

Jag köpte  Yu-gi-oh kort av denna STORIDIOT...44 kronor kostade dom!

När jag sedan satt vid internetbanken och skulle betala denna summa fick datorn fnatt och summan som godkände sej själv blev 4447:-

Har pratat med banken som frånsade sej allt ansvar...vilket jag i sej kan förstå MEN dom borde ändå ha kollat upp säkerheten! Jag mejlade denna STORIDIOT som skrev att han var utomlands just då och skulle komma hem två veckor senare och då skulle han föra tillbaka mina pengar. Han har ännu INTE gjort det...Han låssas vara helt oförstående varför jag inte kontaktat honom om detta...Han är polisanmäld och Tradera har mejlat honom och bett han höraav sej till mej. Nu tänker jag göra ALLT för att svartmåla honom och förstöra hans skitaffärer! Jag tänker åxå bojkotta Tradera som inte agerar mer! Polisen har lagt ner ärendet. 4447:- är väldigt mkt pengar för mej(säkert inte bara för mej) och jag mår jättedåligt av hela affären.

Kanske nån av er läsare...kända eller okända har nåt tips eller en god idé på vad jag skall göra...

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nog om den JÄVLA IDIOTEN!!! (Ja, mamma, jag vet att man inte skall svära MEN i dag gör jag det!)

Elli och Julia var hit till oss i går kväll och klippte Lydias pannlugg.

 

 Lydia MED sin pannlugg!!! Förbaskat söt om jag får säga det själv...

 

....och efter MED kortare lugg...fortfarande förbaskat söt!!! 


 

Även denna förbaskat söta skönhet från Fräkinsaari var med för att kontrollera att  pannluggen inte skulle bli av kinesisk art...

 

Fick denna present av söstra min! Äntligen!!! Vad jag har sökt denna pins!

TACK min älskade syster!!!!

 

Joannah fick åxå en present...

------------------------------------------------------------------------------------------------

Min Prinsessa sover över hos Henny och jag känner att nu får hon hålla sej hemma till Italienresan...Hon blir borta i 11 dagar!!!! Kommer att sakna min fina gumma så väldigt mkt!

Nu skall jag klä på mej(Har badat) och bädda sängen så att det bara är att hoppa i säng när jag har vaknat i soffan framför  tv:n...:-)

Ha det gött! 

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards