Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Kajsa - 6 augusti 2009 08:58

Måste bara säga att Sara är min hjälte!!! Varför får ni aldrig veta!

Nu är det bara 3 dagar till min Prinsessa kommer hem från sin resa. Har pratat med henne varje dag...Dom verkar ha det så härligt där. I går berättade hon att hon bränt sej under ögonen så jag sa åt henne att ha solglasögonen på och så visa till Ankki. Det skulle hon göra.

Henny hade plockat en nektarin och Rasmus hade tillsammans med Willian fångat en jättestor ödla. Dom har varmt och soligt där, nästan för varmt tyckte Lydia. Tänk att på söndagkväll kan dom ta sej ett dopp i älven!!!

Städningen av Lydias rum tar längre än vad jag trodde...Men så tar jag åxå och torkar ALLT...och rensar...och sparar...Nu saknas en förvaring...måste ut i förrådet och se om vi har ngt som skulle passa.

I dag skall fönstret putsas och sängen dammas och bäddas. Tror att golvet och den nya förvaringen får vänta till i morgon.

På lördag är det alltså bröllop!!! Klockan 4 på eftermiddagen gifter sej Lotta och Aki! Elli har i förebyggande syfte vart och färgat ögonfransarna...Själv spelar det ingen roll om mascaran rinner...

I morgonkväll åker vi ner till Palogården där Hjärtebarnsföreningen har sin sommarträff. Kul att träffa de andra och att Kasper får göra ngt roligt. Han har börjat längta väldigt mkt efter Lydia nu. För att inte tala om Rasmus...

Måste bara tillägga att det INTE gör ngt att många är på min blogg och läser utan att kommentera...jag är bara nyfiken...!  

Något roligt som har hänt är att jag hittat två kusiner som jag inte har träffat på väldigt många år...Facebook!!!

Nu ska jag återgå till mina gärningar inom städteknikens aura...

Tjingeling! 

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards