Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Kajsa - 18 augusti 2009 21:06

Hittade väldigt stora äpplen på äppelträden i dag...Och stora paprikor i växthuset...och ljuvliga solrosor som vi tog in.

Nybakade bullar med kaffe fick vi hos Emma och Nicke. Så gott!!! Emma är jätteduktig på att baka.

Har jobbat i dag och allt gick som vanligt bra förutom att ett av barnen blev stungen av en geting just innan hemgång. Han hade så ont.

Inte ett dugg har jag gjort nytta i hemmet i dag...förutom det att jag gjorde middagen förståss...

Jag kan inte förstå att jag är så himla trött.

Nya kameran är så rolig att fotografera med, har massor av rönnbärsbilder och tomatbilder och humlebilder...mm..

Nu ska jag borsta mina tänder och invänta sonens kvällsfika. Det blir Svampbob på tv:n i kväll...då vet jag man sover gott!!! Joannah och grabbsen sover över här.

Föresten så var det fel låt jag la in i gårdagens inlägg...det skulle vara "right here waiting for you" Lydia spelar den på pianot och det låter bättre och bättre för varje gång!


Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards