Alla inlägg den 11 november 2010

Av Kajsa - 11 november 2010 18:00

 Snart har en vecka gått igen...Ett "Hjärtebarn" har opererats och allt gått bra. Det lilla Hjärtebarnet får vänta några dagar på sin op.

Livet är så skört och så värdefullt, vi MÅSTE börja ta vara på den tiden, eller bli bättre på att ta vara på den iaf...

  Vi är duktiga på att fylla hjärtat...     Kaspers kvällsfika på svalning...   

  Städade våran byrå häromdagen...Kolla vad våran famme och hennes syster har fina autografer...


Kaspers mapp som han gjorde på skolan när han var mindre, tyckte det var så gulligt att han även ritade mamma där  

  Brev från Akassan där jag fick veta att jag var skyldig dom 720 kronor...Skithögar säger jag bara! Skulle skicka in sjukintyg från då jag vart sjukskriven för min armbåge samt papper på att Kommunal åxå var inblandad...sen fick jag NU höra att sjukinyget skulle vara av dags dato vilket dom inte talat om för mej trots att jag flertalet gånger frågade om dom skulle ha dom intyg som jag hade från den tiden...Snacka om att inte veta vad den andre gör...

Fick en present av K och A...

Kan ni förstå hur glad jag blev!  

Känner mej väldigt nöjd i dag efter att ha avslutat några auktioner på Tradera...Nu ska jag fortsätta att lägga ut sånt som jag inte behöver eller använder själv.

Vi håller som sagt var på med att göra om i bastukammaren och skall så fortsätta med det i kväll. jag ska måla en garderobsdörr och några lister...eller jag och jag...VI är det...Janne och jag!

Nu ska jag ta fram lite citronmuffins till syskonen Isakssons...Det enda vi har hemma i dryckesväg är vatten...Ser att jag måste handla i morgon!

Ha det gött!        

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards