Alla inlägg den 26 november 2010

Av Kajsa - 26 november 2010 15:36

Så skönt med fredag ändå! Inget som jag tänkt blev blir gjort...Givetvis har jag gjort lunch och vart till stallet men sen då...

Terrariet var för tungt för mej allena att flytta så jag får vänta till Janne kommer hem.

Strax ska jag lägga in skinkan i ugnen och se vad som vi kan tänkas äta till den...sås och potatis vore gott, och nån sallad.

Tänkte åka till stan och köpa en jacka men nu vet jag inte om jag ids för det känns så kallt ute och går man in på en affär så fryser man ju nästan fötterna av sej när man sen sätter sej i en kall bil.

Fredagsmys...hoppas ungarna är sugen på att spela nåt spel! På söndag är det första advent och jag har då inte köpt ljus till adventsstaken ens...måste minnas att skriva upp det på listan.

I dag har det vart en verkligt tung dag för några bekanta...verkligen tung! Vi har tänt ett ljus och tänkt på dom! 

Nu ska jag ta mej en kaffekopp och sätta mej i fåtöljen och kolla när pojkarna spelar ps...

En STOR kram till alla som behöver en!  


Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards