Direktlänk till inlägg 4 december 2010

Lördagkväll

Av Kajsa - 4 december 2010 22:25

Herre min je vad skönt att vara hemma! Har iof vart det ett bra tag nu och jag fryser som en blöt hund på Grönland.

Vi har haft en bra dag på Aspen i dag. Kasper tog två personliga rekord. Ett i höjdhopp och ett i längdhopp!

När barnen/ungdomarna tävlar så gör dom det mot sej själva i form av egna rekord...dom slår sej själv hela tiden. Inte bara det för dom tävlar ju åxå förståss men dom sporras till att vara med och tävla när dom nu blir premierade! När dom fått 20 egna rekord(pers) får dom första bucklan...efter ytterligare 20 pers får dom andra bucklan...osv...I dag fik ju Kasper sin andra buckla och är så himla glad över det! Förvisso är både jag och Janne åxå glada över det!

  Sista kortet på Aspenhallen...Algot sa att det såg ut sm en brandmanshjälm...det är igentligen en kon...hahaha...

 

Tyckte att denna bild kändes så älsklig på nåt sätt...  

 

Troligen på samma sätt som denna bild känns älsklig...

  Jag och Joannah sitter och surrar mellan Kaspers längdhoppningar...

Känns tomt i huset när Lydia sover hos Ida...

Nu ska jag lägga mej i soffan en stund och ev blunda liiiite...

En STOR kram till alla som behöver en  

 
 
Ingen bild

elli

5 december 2010 07:47

Väldigt älskliga kort var det!

 
malin

malin

5 december 2010 09:24

ja, dom var verkligen älskliga :) Och vad duktig Kasper är!!

http://vittochrosa.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards