Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Måndag

Av Kajsa - 13 februari 2012 19:14

Ny vecka...nya utmaningar...eller...Denna vecka började iaf med en mysig(NOT) migränattack...

Nu 12 timmar senare börjar jag bli en människa igen...tack å lov!

Har städat  hela huset...nästan klart...skurningen är kvar plus lite utbärning av överflödigt material!

Kontakterna är kvar att skruva fast...några lister likaså...spishällen saknar kablar...sånt följer inte med när man handlar från Ikea för det tar Ikeamontörerna med när dom kommer och installerar...Ikea har inte tänkt på att man kanske INTE behöver nån Ikeamontör...sen har jag yvat med en liiiiten ynklig pensel på vitrinskåpena så att färg måste skrapas bort från glaset...MEN bortsett från det så är köket klart!

Vattnet i Pontus lägenhet har frusit under tiden när han vart borta och det var smällkallt...men bara i köket...Förhoppningsvis kommer dom och fixar det i morronbitti!

 

Inte riktigt klart här...kakelskiva finns även på lillväggen bakom Lilla My...dock har jag inte ännu skrapat bort överflödig färg...

Som ni ser fattas det nåt här på bilden...men så länge vi har ugn så går det ingen nöd på matlageriet inte!!

   

Ännu en bild på det nya köket...som inte ännu är klart men som är så fint!

Kasper morgonfikar och har ett hängivet sällskap i Eddie...maken till hund att tigga får man ju söka efter...Å inte kan man ju motstå han heller...Varje morgon sitter både Buzz och Eddie utmed mej å tittar med sina bedjande ögon...dom sitter så stilla och sväljer ...Sen när jag har slut på mackan går dom till Janne och kör samma procedur...

   

Kasper och vovvarna lördagsmyser...Vi for ju hem lite tidigare från festen för att jag hade lite ont i skallen och för att vovvarna inte skulle vara ensammen så länge.

Nu avslutar jag med en STOR kram till er allihopa!            

 
 
Ingen bild

Cessi

13 februari 2012 20:02

Åh vad fint!!!

 
Ingen bild

elli

13 februari 2012 20:16

Herregud vad fint kök ni har fått. Vad Janne är duktig!!! Vi ska måla vitt i vårt kök, men jag vet inte riktigt när.

 
Ingen bild

Inger

13 februari 2012 21:47

Åh va snyggt köket blev, och va gulliga vovar:)

 
Ingen bild

kerstin

13 februari 2012 22:12

vad fint du fått,nu är det bara att njuta av det..

 
Gisan

Gisan

14 februari 2012 08:37

Åh vilket fint kök! Kramar...

http://gisans.blogspot.com

 
Ingen bild

Laila

14 februari 2012 17:09

va fint det blir i köket :)

 
solan

solan

18 februari 2012 18:21

Såå fint kök <3

http://m-fors.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Majsan!

21 februari 2012 06:41

Gud va fin det blev med den röda färgen!
Måste komma o se den live någon dag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards