Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Kajsa - 6 maj 2012 10:20

Men vilket bakslag vi fick vädermässigt alltså... Jag som tvättat upp mina foppatofflor och tagit fram lite somrigare kläder...ska jag frysa och lida eller ska jag strunta i vår försommar å ta fram täckjackan igen...Det är den stora frågan för tillfället...

Häromdagen var jag till grannen med två av mina barnbarn...vi tittade på fåren...lammen och den tjusiga baggen!


                 

Det är få färunnat att ha en sån tillgång till djur omkring sej!

Satt/sitter och funderar på drömmar man har...Tittar ut genom fönstret och ser att jag har nog aldrig blir uppfyllda...

Jag vill ha en altan som blir färdig nån gång...mitt växthus uppbyggt nån gång...ett staket som håller bort andras djur och mina kvar på gården...En farstukvist som gör att JAG får bättre städförhållanden inomhus...En helt ny infart med olika stensättningar samt en ny trapp i trä...

Detta har jag pratat om i många långa år...å hör numera till mina drömmar...

Jaha...sen då....Ska strax gå till tvättstugan och vika lite kläder så att vardagen kommer UTAN hysteri att garderoben är tom...

Tittar på Bondi vet (Animal planet) och funderar på huruvida det är djurplågeri att uppföda mopsar eller ej...stackars hundar!!!

Ha nu en bra dag och STORA kramar till er alla!             

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards