Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Kajsa - 4 oktober 2008 08:24

Vaknade i natt av att en främmande hund var på besök! Tara är i löpartagen så hon lockar hit kavaljerer. I morse såg jag att hunden var kvar. Jag vet att man inte skall mata andras hundar MEN jag gjorde det ändå! Den stackarn var så hungrig. När Peter och Joannah kom i morse så ringde J till Polisen. INGEN saknade en hund... Den är så fin och trevlig och ingen som saknar den...Hemskt tycker jag! I dag står det mkt på programmet! Studsmattan som Peppe tatt ner i veckan skall till förrådet. Vårlökar skall grävas ner. Sista rabatten skall tömmas. Tvätten skall in och linorna tas ner. En skopa sand skall tömmas i ungarnas sandlåda. Sen har vi ju teater i byn åxå. "Mona och Mastiff" heter den. Kasper hör väl inte till dom mest kulturella som finns men...Vi går dit när det för en gångs skull ordnas ngt i vår by. Janne och Peter har åkt till Pello och göra en ny trappa med altan så att min pappa åxå kan gå in i vårat hus. Jag återkommer med bilder här lite senare då vi har gjort ngn nytta!!!/Traddela!

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards