Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Kajsa - 6 oktober 2008 20:50

Så har veckans första vecka gått! Det har varit en tuff dag men läget är under kontroll. Bakade kanelbullar i går som sagt var och dom blev som vanligt goda...hehehe...Jesper brukar alltid säga att man skall äta morsans bullar direkt när dom kommer ut från ugnen eljest får man äta torrisar... Hunden försvann i går förmiddag! Han var som bortblåst!!! Hade gärna velat träffa ägaren för att kunna se om hunden tyckte om honom/henne... Ulla!!!! har eran tupp kommit tillbaka? Satt som en påse kola och sega i soffan då jag kom hem från arbetet i dag...Har inte ännu orkat äta middag ens...Nu ligger Lydia och Kasper i sina sängar och försöker somna till Lilla Jönssonligan. Själv har jag satt på en tvätt och städat hela tvättstugan! Har nu hemma på försök "Tvättex" tvättmedel utan parfym. Skall testa om familjen tål den för i så fall köper jag hela stora hinken. döm om min förvåning då jag såg måttet som följde med...ett dl mått! Jag använder ett msk mått... Konstigt nog har jag lite energi just nu...måste använda den innan den går förlorad! /So long! Kolla föresten vad jag fått av min Prinsessa i "födelsedagspresent i förskott"

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards