Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Kajsa - 10 oktober 2008 22:02

Jag har inte riktigt kommit underfund med hur jag kan redigera bilderna så dom kommer i den ordning som jag vill! har sett andras bloggar och dom får sina bilder mkt finare än jag...Men övning ger väl färdighet! Jobb och slit hela dagen... så skönt att komma hem till färdig middag! Emma var här och kockade! TACK snälla vackra dottern min! Nu väntar bingen! Jesper är ute på vift så min sömn blir nog relativt orolig...Ni vet ju att det finns älgar och rattfyllon ute som stör! Har kollat på Idol i kväll men orkar då rakt inte sitta uppe och vänta på att få se vem som åker ut. Är det ngn av er som har sett eller som kommer att se på "Stjärnor på is"? Jag tycker personligen att det programmet suger...Vill bara se vår egen stjärna Markus Fagervall!!! Har ni hört hans nya låt? Han är så himla bra! Å tänk att våran Lotta har övningskört med hans pappa...hon har t om tagit fel på hans ben och växelspaken...Hehehehe...Jag fick föresten en extra present i dag på mitt jobb...Från Ebba! Ögon riktigt lyste på henne då hon högtidligt räckte över en fin genomskinlig påse full med gelespindlar...stora var dom åxå! Fy sa jag...men jag tackade henne och gav henne en kram ändå!!! Måste säga att hon har gett mej den fyndigaste presenten nånsin! Alla som känner mej vet att jag har en fruktansvärd spindelfobi...Lydia fick lite slingor i sitt hår i går. Det blev jättesnyggt! I morgon skall Henny och Cessi sova över hos henne och hon har redan beställt mera gott inför tjejkvällen...suck!!! Ska jobba i morgon så det blir väl till att åka in till happis efteråt för att uppfylla min Prinsessas önskan!

Nu väntar som sagt var bingen! ha det göttigt kära vänner!


Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards