Direktlänk till inlägg 12 december 2008

Till Emma och Nicke! (Och ni andra åxå förståss)

Av Kajsa - 12 december 2008 17:47

I dag har min förstfödda älskade lilla gumma inggått äktenskap med världens bästa Niklas Isaksson!!!! Fick ett mms på min mobil då jag var på jobbet...Trodde inte mina ögon! Jag och Suvi spekulerade vilt innan tioöringen sjönk in!!! När jag kom hem kramade jag om dom ordentligt och gratulerade. Då sa Nicke: "Nu är du min satkärring på riktigt"! (Svärmor=satkärring...det är våran humor) Jag replikerade snabbt att han minsann ALLTID vart min svärson!!!! Jag känner mej så himla glad! Denna låt som ni nu ska få höra var det tänkt att Mervi skulle sjunga på deras bröllop den dagen dom gifter sej. Nu får dom höra den med Ulf Lundell istället. Det blir inte mera än så här en dag som denna! Jag är så rörd så det behövs inte mkt för att mina tårar skall trilla. Janne har just lagat till en festmåltid bestående av fläskfile och klyftpotatisar. Stor kram till alla som vill ha en!

 
 
Ingen bild

Susanna

12 december 2008 18:14

de e såå underbart att de gift sig!!!! grattis till svärmor oxå!! ;)

 
Ingen bild

Maria

12 december 2008 18:28

Grattis till dig! Min moder blev störtsur när vi smet och gifte oss.... ;)

 
Ingen bild

Bettan

12 december 2008 18:51

Grattis till dig som nu har ett stycke äkta svärson! Jag fick sms av Emma och har sprungit som en galning runt stan för att hitta en passande bröllopspresent till imorgon, men vi är fortfarande med på det där andra också!
Vad roligt det ska bli imorgon, de/vi har ju en hel del att fira!
Kram

 
Ingen bild

elli

12 december 2008 19:23

Åh här sitter lipsillen och lyssnar på Ulf lundell och önskar Emma och Nicke all lycka.
Vad fina dom är!!
Och min lilla Vicktor i slips.

Snyft....

 
Lena L

Lena L

12 december 2008 19:27

Åh så härligt med vigsel! Grattis till alla berörda och må de leva lyckliga i alla tider!

http://www.belena.net

 
Linda

Linda

12 december 2008 23:15

Åh så kul :)

http://mysmamma.webblogg.se

 
Ingen bild

Ulla

14 december 2008 11:47

Vilken fin familj!

 
Gisan

Gisan

15 december 2008 08:11

Grattis till både dig och det nyblivna äkta paret! Kramar...

http://gisans.blogspot.com

 
Ingen bild

Anna-Lena

16 december 2008 09:10

Va fina dom är:)

 
Ingen bild

Lotta

16 december 2008 10:03

Jag har så liten display på mobilen så när mamma skickade ett MMS och skrev "dom har gift sig i smyg" tog det ett bra tag för mig att klura ut vilka det var. ;-) Men svärmor, låter inte det lite väl gammalt? ;-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards