Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

Fredag

Av Kajsa - 2 januari 2009 15:52

Fy sjutton en sån dag jag har haft i dag...vaknade av migrän och en liten varm pojke vars feber stod på 40 grader...

Jag ringde vårdcentralen och bad att få höra provsvaren från de prov som togs på Kasper i måndags.

Crp visade inget och odlingen från det infekterade eksemet skulle vara klar på måndag...

Jag sade till sköterskan att jag inte vill ge Kasper Pencellin mera eftesom hans utslag är helt och hållet borta och att han hatar att ta medecin och jag vill intebråka och tjafsa med en liten Prins som ligger och lider med 40 graders feber för tredje dagen! Känner i mitt mammahjärta att jag gör helt rätt!!!

Ringde åxå till Gudrun Sjöden och talte om att koftans söm ej var så bra sydd. Jag skall få en ny kofta i en mindre storlek!!! Fick fel storlek från början men iddes inte skicka tillbaka den...nu får jag som jag ville. Julen har börjat ramla ner i jullådan nu och det är våldsamt skönt! Skall på Ikea och handla lite grejor som lampor och ljusstakar sen när Kasper mår bra.

Nu skall jag fortsätta med att plocka bort julpynt!/Ha det!!!!

 
 
Ingen bild

Kicki

2 januari 2009 15:59

Jag har oxå blogg på BLOGGA GRATIS och nu undrar jag om du vet hur man deletar den?
jag har mailat BLOGGAGRATIS i 1 v men får inga svar ;(
Jag vill ta bort den helt fr nätet..kan du hjälpa mig?

 
Kajsa

Kajsa

2 januari 2009 16:14

Kicki!!! Gå in på redigera inlägg, där ser du att det står "Radera inlägget" eller nåt sånt. Vet inte om du måste radera alla inlägg du gjort en i taget. Sen kan du ju radera all info om dej själv så att den blir helt tom! jag kan inte heller finna att detstår ngt om hur man gör när man vill radera hela sin blogg men detta kan du ju testa!

http://kajsarina.bloggagratis.se

 
Lena L

Lena L

2 januari 2009 17:02

Usch, sjuka igen? Stackars er, hoppas ni snart mår bättre!
Jag är också lite sugen på att plocka bort julsakerna, till viss del för att förrådet i källaren verkligen behöver städas och det känns inte lönt att göra det innan jag packar dit jullådorna. Nadja plockade undan i sitt rum redan i går, och nog ser det skönt ut!

http://www.belena.net

 
Ingen bild

Ulla

2 januari 2009 17:07

Stackars er som ska vara sjuka, hoppas det går över för både dig och lillprinsen.

 
Ingen bild

elli

2 januari 2009 18:09

Vilken fin blogg du har!!!!!Stackars lille prins!!!!!!!

 
Ingen bild

Nina

2 januari 2009 19:48

Gott nytt år !!!!! Hoppas ni mår bättre imorgon....tur att du får en ny kofta i alla fall.

 
Peter PC Carlsson

Peter PC Carlsson

3 januari 2009 00:08

Så jobbigt med en liten som har så hög feber. Hoppas att det vänder i morgon. Det brukarofta göra det efter tre eller fyra dagar.

http://enbart.blogg.se

 
MorsanBaloo

MorsanBaloo

3 januari 2009 01:09

Stackarn, hoppas han kryar på sig snart. Julen är kul men såå skönt att få plocka bort också. Granen tog jag bort redan 27. :)

http://www.morsanbaloo.blogg.se

 
Gisan

Gisan

3 januari 2009 09:40

Här blir man nästan yr av alla hjärtan som man möts av ;-) Kramar...

http://gisans.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards