Direktlänk till inlägg 6 februari 2009

Fredagkväll

Av Kajsa - 6 februari 2009 21:45

Bjuder er på en varm och gosig brasa så här på fredagkvällen! Lite senare får ni även njuta av en Hammerfallåt..."Renegade"

Jag tycker...och har alltid tyckt om Hammerfall! INGEN hårdrocksgrupp kan mäta sej mot dom!!! Inte i min värld i allafall...

Men så skönt med helg! Denna gång längtar jag verkligen efter en sovmorgon...brukar vakna ungefär samma tid som alltid men bara tanken på att få somna om gör ju så att livet blir lite njutbart! I morgon skall jag föresten jobba på förmiddan. Sitter här och lyssnar på en annan Hammerfallåt..."Templars of steel"...Svinbra!

Min Ipod som jag köpt av Peppe har ett batteri som inte håller för Karungirundan...Nu ska jag köpa en ny men vet inte riktigt hurdan. Vill ha en med så stort minne så jag får in alla Hammerfall och Winnerbäcks och Björn Rosenströms låtar...Bra mix...eller hur!

På måndag skall vi som skall göra lite roligheter den 8 mars på Folkets Hus ha våra kläder klara...det har inte jag...måste till Torneå i morgon och kolla på nån svart överdel som matchar min svarta kjol...suck!!! Fast jag ska ta med Lydia för jag har spanat in lite kläder till henne!

Efter middagen i dag har vi dammsugat lite...att det hinner bli dammigt då jag jobbar...konstigt...

Nu ska jag gå och välja film till sovrummet och bädda till sängaen lite...Sen går jag in till Prinsessan och försöker övertala henne att sova inne hos oss...

STOR kram till er allihopa!!!!

 
 
Ingen bild

Annika

6 februari 2009 22:12

Hammerfall är riktigt bra!

 
Ingen bild

Emma

7 februari 2009 09:41

http://www.bodenarena.se/ något för er ?

 
Emma

Emma

7 februari 2009 17:28

Jag är mammasjuk...

http://envas.blogg.se

 
Ingen bild

joannah

7 februari 2009 19:35

jag tror vi hälsar på er i morgon om alla är friska!

 
Ingen bild

joannah igen

7 februari 2009 19:36

hihi vilken rolig fråga =)

 
Ingen bild

Cessi

7 februari 2009 23:20

gud vad mysig öppen spisen ser ut!

 
Fia

Fia

8 februari 2009 07:35

hihi övertala henne att sova inne hos er =)
den gillar jag! många kan tycka en massa om att mina barn sover i vår men JAG tycker om det och DOM tycker om det och T med! Det är mysigt! Vad tycker Lydia?

http://lunasmammas.webblogg.se

 
Ingen bild

Erik

8 februari 2009 09:01

Jag tycker Hammerfall är bra, men enligt min mening är Iron maiden bättre.

 
ulla

ulla

8 februari 2009 09:04

Vad är det för kul månne som du ska göra den åttondemars? Kvinnodagsteater?

http://ullaohman.blogg.se

 
Gisan

Gisan

8 februari 2009 15:56

Åh vilken ljuvlig brasa! Kramar...

http://gisans.blogspot.com

 
anna a

anna a

10 februari 2009 07:23

Mysigt med brasa! :-) Ha en bra dag!

http://anaaaa.blogg.se

 
Amanda

Amanda

10 februari 2009 10:30

mysigt med öppenspis!

http://brunettsnurran.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards