Direktlänk till inlägg 12 mars 2009

Torsdag

Av Kajsa - 12 mars 2009 08:54

Vilken start denna morgon fick! Janne for till stan för att besiktiga bussen efter att ha kört ungarna till skolan. FÖR att jag skulle hinna gå INNAN nästa unge skulle till skolan. Så här sitter jag...absolut nyduschad!!! Som grädde på moset har jag hunnit städa upp i köket! Mkt spännande att se hur det ser ut då jag kommer hem!!!! Jobbar sent i dag(halv 7).

Vikter rasar i en fasligt snigelaktig fart MEN det går ju dock neråt och det är ju det som räknas! Slingan som jag går är kring 4.5km Jag tänker försöka gå den varje dag MEN om solen skiner blir det den längre 6 km:s slingan istället.

Nu skall dagens outfit listas ut...Maybe jeans or not...

STOR kram till er allihopa!!!

 
 
Ingen bild

Ulla

12 mars 2009 09:34

Himla duktig är du! Jag är tyvärr lite slö på att gå men borde komma igång. Vore kul att bo närmare så vi kunde gått tillsammans.

 
Ingen bild

Fia

12 mars 2009 14:20

kul att du tappar vikt! =) Det gör inte jag *morr*

 
MorsanBaloo

MorsanBaloo

12 mars 2009 16:23

Duktiga du! Och att det går neråt i snigelfart är ju som sagt ändå neråt. :)

http://www.morsanbaloo.blogg.se

 
Ingen bild

elli

12 mars 2009 17:38

Hoja vad jag önskar att jag hade inspiration och promenera som du. Du är duktig tycker jag!!!

 
Ingen bild

Ulla

12 mars 2009 19:53

har min kommentar försvunnit?

 
Ingen bild

Bettan

12 mars 2009 21:04

Den låten är fin tycker jag!
Vad du är hurtig, själv har jag fastnat i nåt icke-bra mönster igen och håller dessutom på att bli förkyld... :(
Kram

 
Ingen bild

aegnes

13 mars 2009 08:09

va du är duktig! vad tycker du om funbeat? jag tycker att det sporrar jättemycket att se i kalender och diagram hur mycket man tränar.

 
Ingen bild

Lotta

13 mars 2009 08:25

Fan vad du e duktig! och härligt att den går nerår!

 
Carina

Carina

13 mars 2009 16:12

Jo, skumsockerbitar är helt ok, jag tänker "slarva" iväg några points på ett par glas rött :)

http://kaija.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards