Direktlänk till inlägg 12 juni 2009

Skolavslutning

Av Kajsa - 12 juni 2009 09:55

Men fatta nu vad tårarna fick rinna i kyrkan...

Min Prinsessa!

Den vackraste av alla vackra Lydior som finns på hela denna jord!!!! 

6:orna med sina lärare...2 av eleverna fattades.

Jag är nu på den femte dagen utan gotta och det går riktigt bra!!! Bara jag har ostbollar så...

I kväll ska jag ta med mej min syster och nattvandra. Det är den värsta ungdomsfylleristkvällen/natten på året.

Jag fattar inte att man kan köpa ut alkohol till mindreåriga!!! FAN ta dom!!!

Minns när Janne satte dit en langare utanför Prix...han var där och planterade och fick se nåt misstänkt...Men så stolt jag var över min man då!!! MEN NU då nån jävel köper ut åt hans egen son så bryr han sej inte!!!!!? Märkligt!

Nej mina vänner! Nu väntar jobbet med allt vad det innebär!

Solong - kalsong!!! Ha det gött!!!

 
 
Ingen bild

elli

12 juni 2009 11:09

men som jag grät när lydia fick stipendiumet.

 
Ingen bild

Lotta

12 juni 2009 12:05

åhhh vad roligt för Lydia! Men hon är juh världens gulligaste så förstår att hon fick det! :-)

 
Ingen bild

Ulla

12 juni 2009 22:21

Å vad fint! Du har så fina ungar du!
Och att låta bli godiset blir bara lättare och lättare, nu är jag inte ens sugen längre.

 
Ingen bild

Susanna

13 juni 2009 10:54

Ni skulle ha hört av er, jag hade också följt med på nattvandring!!!

 
Ingen bild

Susanna

13 juni 2009 10:55

men Lydia, vilken stjärna du är!!!! KRAM

 
Lena L

Lena L

13 juni 2009 20:50

Grattis, vilken duktig tjej! Bra jobbat!

http://www.belena.net

 
Ingen bild

iituli

15 juni 2009 15:51

tråkigt är det när lydia o henny slutar karungi skola .Om jag hade vart en tårta hade det känns som att två bitar fattas men jag kommer vara med dom även om vi inte går i samma skla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards