Alla inlägg den 7 april 2009

Av Kajsa - 7 april 2009 20:59

I Söndags var vi till Tossabacken... Jag,Lydia och Vicktor åkte skidor dit...Det tog en och en halv timme...När vi äntligen kom fram sa Janne: Men dom här skidorna behöver man ju valla....Men förstå hur bakhala dom var!...I uppförsbackarna fick jag ta av dom och gå!!!...Inte har vi haft en tanke på att dom skall vallas...jag och Ponte köpte skidor samtidigt och tydligen var det bara mina som var vallningsfria...

Nåja, när vi satt inne i Tossastugan bad jag janne hämta in termosen med kaffe så vi kunde dra en fika...tänkte att vi köper butterkaka där...

Janne tyckte att vi kunde fika ute eftersom det var så fint väder. Jag undrade var vi skulle sitta där ute och Janne sa att han fixat det...

Visst var det fiffigt!!!!

Jag skrattade så jag höll på gå åt alltså!!! "Jag har fixat" Hahahaha...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Just nu känns livet mycket i moll!!! En som står mej väldigt nära mår väldigt väldigt dåligt just nu och har gjort det länge. H*n vet att jag finns och ställer upp till 190%.

Jag har aldrig som barn tyckt om påsken som högtid. Kan ha att göra med att jag gick i söndagsskola och fick där höra hur Denne fine man som hette Jesus fick dö på korset för att han var så snäll. Minns att jag vart jättelessen och tyckt att det är konstigt att man skall fira det...


I dag har jag jobbat och skall så även göra i morgon! Därför skall jag nu njuta av en Ibumetin tillsammans med ett glas iskall mjölk! Jag har ryggskottskänningar.....skall verkligen försöka häva dom annars blir jag sittandes hela Påsken. 

Avslutar med en gammal favorit! Minns ni dom?

Sköt om er och ta hand om era nära och kära!!! 


Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards