Alla inlägg den 21 april 2009

Av Kajsa - 21 april 2009 21:01

I dag efter jobbet for jag med Lydia,Joannah och Algot till stan. Min Prinsessa har i ett svagt ögonblick blivit lovad nya skor på Skopunkten...Ni vet...köp tre men betala bara för två!

Efter det gick vi in på Stadium och där köpte jag överdragsbyxor till mej själv. Fy fan vad stora byxor jag köpte!!! Har aldrig i mitt hela liv varit tvungen att köpa så stora överdragsbyxor...eller byxor över huvudtaget. NU måste jag börja tänka på fläsket! Har ätit alldeles fel(och mkt) sen påsken

Nåväl, efte det försmädliga köpet gick jag och prinsessan in på Djurmagazinet för att inhandla diverse delikatesser till Bertil(Syrsor)...Då fick jag ett litet bryt! Jag såg dessa i Taras ögon åtråvärda grisögon...men så lessen jag blev. 

Akuten fick åxå ett besök av oss...Algot fick så jobbigt med sin astma så det blev en inhalering där.

 

Nu ska jag krypa till kojs med Albert och Herbert som skall till att fira jul!

Ha det gott och en STOR kram till den som behöver!!!

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards