Alla inlägg den 10 april 2009

Av Kajsa - 10 april 2009 09:48

Men hur ska man då få denna långa fredag att gå....? Tänkte först ta en skidtur på isen med Lydia men eftersom det snöar så får det väl bli stavarna och Tara i stället. Känner att jag måste ut i friska luften och vädra hjärnan ett slag.

I går var jag till kalix över dan. Ponte hade tid på Bm och så passade vi på att göra diverse ärenden åxå. Ponte övningskörde...så skönt att slippa köra själv...Var tvungen åka in på Ok och köpa en ny Övningskörningsskylt till bilen. Vi köpte en som man sätter fast på insifan av bakrutan, mkt praktiskt för då kan den inte lossna och ramla ut.

Har varit så himla trött den sista tiden. Ingen energi alls!

Är det månne vårtröttheten? Nog om det! Såg just på Nyhetsmorgon och där talade dom om boken "Livet kan inte vänta"

Klicka på länken om ni vill beställa boken!

Jag har själv beställt boken och den är på utlåning just nu. Men jag lovar att man får en bra anledning till att leva livet när man läst den!

Dagens lunch blir utegrillade hamburgare...fy så pärskans gött!!!!

Gravlax,ägg och påskskinka blir det till middag och i morgon äter vi alla lamm och potatisgratäng här hemmavid. Sen får det vara färdigpåskat i detta hus! Det enda som påminner om att det är påsk är en liten plasförpackning med gula påskfjädrar i som ligger på bänken...och påskäggen med diverse gotta som jag har gömt i garderoben...

Som jag skrev i förra inlägget...jag har aldrig gillat påsken och kommer nog inte att göra det heller!!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Stort Grattis till Mikke W i Sthlm och Kalle i Överdal!!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Läget i huset just nu är:

Jag bloggar,Famme löser korsord,Kasper kollar på Ben10,Lydia snoozar(sen jag väckte henne vid 9 tiden...),Janne har åkt på ett litet jobb,Ponte och Peppe sover. Av olika saker har sömnen blivit lidande denna vecka så därför låter jag dom få sova ut i dag!

NU skall jag tvinga yngste avkomman i duschen och dra av täcket på Lydia!

Ha en riktigt lååååång och härlig fredag nu!!!

STOR kram till er allihopet!!!!

Avslutar med lite humor.... 


Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards