Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Kajsa - 9 maj 2009 17:00

Först en fin bild på min rabatt till Solan!!!

 


I går pimpade jag Kaspers fönster med tvenne gardiner som han fått av Stefan...jättefint blev det och Kasper själv är apnöjd!!!

 


Gjorde sen likadant på altandörren...

 

Coolt va!


Bullar,havreflarn och en blåbärspaj har jag bakat i dag!!! Men fy hundan så jag blev svettig...

 


 Denna bok köpte jag på inrådan av en mkt god vän! Skall börja med den i kväll...

 

Är det nån av er som läst den?


 

Svensk kommedi då den är som allra bäst!!!


 

Visst är det väl så? 

Här vräker regnet ner som bara den...Ingen studsmatta idag inte...

Joannah och pojkarna är här och vi skall nu fantisera ihop lite middag...

Anton och Vicktor har åxå vart här medan Emma och Selma har hjälpt till med kalasbakning i Kukkola.

Nu sprang Kasper ut i regnet...han skulle till Rasmus...åker och hämtar hem han till middagen så han slipper blöta ner sej två ggr...

Henny kommer snart och sover över hos lydia...tur att jag har bakat lite!

Nu skall jag återgå till lördagsbestyren... Ha det göttigt allihopa!!! 

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards