Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Kajsa - 22 maj 2009 07:54

Vaknade med ont i huvudet...sovit dåligt! Orsaken är ena sonens fisketur... Svårt att sova då nån är på vift...speciellt i en båt ute på älven...

Just nu är det bara jag och Janne som är vaken. Vi skall båda jobba i dag.

Jag börjar senare så jag hinner både med dusch/upplockning och planering av lunch...även en (som jag tror kommer att bli...het) pratstund om fisketuren i natt...

Jag har beställt från Lindex 6 st linnen i olika färger, vet att det inte blir av att åka till Torneå eller Luleå eftersom jag inte kan köra bil just nu...

Hann skola nästan 3000 plantor i går/tvätta kläder och hänga ut/göra middag/övningsköra med ena sonen....

Lydias Italienresa är åxå nu bokad så åt veckan skall vi till Polismyndigheten och fixa pass. Hon blir borta i 10 dagar....Hur skall jag överleva det då?

Vad tror ni...blir det regn i dag? Skall jag ta in tvätten eller spela högt...dvs låta den hänga kvar...

Nu skall jag hoppa till duschen...enda gången som jag får ta bort stabilisatorn...F*n vad skönt!!!!

I dag blir det nog muffinsbakning efter jobbet...Väntar besök av några som borde vara less på paj vid detta laget...:-)Vet inte vilken dag det blir men jag vill vara garderad!!!

Ha en prima dag!!! Kommer jag kanske att ha...beror på pratsundens utgång...


Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards