Alla inlägg den 19 september 2009

Av Kajsa - 19 september 2009 18:28

Måste bara visa vilken kanon pizza Peppe gjorde till sej och Linnea i går...hade jag inte vart viktväktare så hade jag snott en bit...Den både luktade gott och såg god ut!

 

Nåväl...I Pello har vi vart och gratulerat mamma idag. Egentligen fyller hon år först i morgon men våran mamma är ju så nyfiken så vi var ju som tvungen fira i dag...Glad

På kalaset drack jag detta...

 

Å åt detta...

 

Medan festprissarna åt detta...

     

Snacka om att ha en stark karaktär va!!!

Roligt att vara hemma allihopa i allafall! Fast jag måste ju säga att Sara,Lotta och Aki fattades oss i dag.

Kul åxå att vi fick med famme dit, har planerat att ta med hon till Pello i flera år men det har av olika skäl inte blivit av förrän nu! Mitt barnbarn Vicktor lånade min nya kamera och tog en kanonbild på Elli...

 

Skithäftig bild om jag får säga det!!!

MIN snälla och hjälpsamma syster som ställt upp så mkt inför detta kalas!!!!!

Nu ska jag äta nåt pointsfattigt så det räcker till 30 gr ostbågar senare i kväll...

Ha det gött!!


Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards